فرمانده هوانیروز ارتش:

توانمندی امروز هوانیروز بی‌سابقه است

امیر «خاموشی» گفت: کارکنان نگهداری و تعمیر در همه بخش‌ها و پایگاه‌های هوانیروز جزو نفرات برتر و نمونه هستند که این سطح از تخصص در تاریخ هوانیروز بی‌سابقه است.
کد خبر: ۶۸۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ - 25July 2024

توانمندی امروز هوانیروز بی‌سابقه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، آیین اختتامیه نوزدهمین همایش نگهداری و تعمیر هوایی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی با حضور امیر سرتیپ دوم «سید قاسم خاموشی» فرمانده هوانیروز ارتش و جمعی از خلبانان و مهندسین پرواز نخبه از سراسر کشور امروز (پنجشنبه) به میزبانی پایگاه هوانیروز مشهد برگزار شد.

امیر خاموشی در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان نگهداری و تعمیر در پایگاه‌های هوانیروز در سراسر کشور، اظهار داشت: مدیریت نگهداری و تعمیر در این مقطع بی‌سابقه و موفق بوده است.

وی افزود: در دوران خدمتم در ارتش جمهوری اسلامی، مجموعه‌ای به یکدلی و یکدستی نگهداری و تعمیر ندیدم.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: کارکنان نگهداری و تعمیر در همه بخش‌ها و پایگاه‌های هوانیروز جزو نفرات برتر و نمونه هستند که این سطح از تخصص در تاریخ هوانیروز بی‌سابقه بوده که ارزشمند و قابل تقدیر است.

امیر خاموشی گفت: اگر قرار است در بخش نگهداری و تعمیر اتفاقی بیفتد باید در این مقطع رخ دهد چراکه امروز این بخش در شرایط مطلوبی قرار دارد و این مرهون تلاش‌های مجاهدانه کارکنان نگهداری و تعمیر در پایگاه‌های هوانیروز سراسر کشور است.

وی تاکید کرد: توانمندی بی‌سابقه امروز هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی باید با تکیه به دانش و تخصص نیرو‌های متعهد روزبه‌روز تقویت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها