معاون آماد و عملیات هوانیروز ارتش:

اقتدار هوانیروز با مجاهدت کارکنان این نیرو حفظ و تقویت شده است

امیر صفری گفت: کارکنان هوانیروز با کار جمعی به دنبال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در این راه از هیچ مجاهدتی دریغ نمی‌کنند. در سایه این مجاهدت‌ها است که اقتدار هوانیروز حفظ و تقویت می‌شود.
کد خبر: ۶۸۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰ - 25July 2024

اقتدار هوانیروز با مجاهدت کارکنان این نیرو حفظ و تقویت شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم خلبان «غلامرضا صفری» معاون آماد و عملیات هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در آیین اختتامیه نوزدهمین همایش نگهداری و تعمیر هوایی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی که امروز به میزبانی پایگاه هوانیروز مشهد برگزار شد اظهار داشت: شرایط نگهداری و تعمیر در هوانیروز در بهترین سطح قرار دارد.

وی ادامه داد: پایگاه‌های هوانیروز در سراسر کشور همچون یک خانواده در اجرای ماموریت‌های محوله نقش دارند.

معاون آماد و عملیات هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: کارکنان هوانیروز با کار جمعی به دنبال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در این راه از هیچ مجاهدتی دریغ نمی‌کنند. در سایه این مجاهدت‌ها است که اقتدار هوانیروز حفظ و تقویت می‌شود.

امیر صفری در پایان تاکید کرد: تلاش ما بر این است که نگهداری و تعمیر در سطحی باشد که پویایی و آمادگی پایگاه‌های هوانیروز را رقم بزند.

در پایان این مراسم مرکز آموزش شهید وطن‌پور اصفهان به‌عنوان پایگاه برتر هوانیروز در نگهداری و تعمیر معرفی و از فرمانده و کارکنان این مرکز توسط فرمانده هوانیروز تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها