رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد؛

اعزام ۳۰ خبرنگار گیلانی به پیاده‌روی اربعین حسینی

سرهنگ «پارسا» با اشاره به اعزام ۳۰ خبرنگار گیلانی به پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: با توجه به برگزاری جلسه مشترک سازمان بسیج رسانه استان و ستاد اربعین استانداری، اعزام خبرنگاران به اربعین در راستای تولیدات رسانه‌ای همایش بین المللی اربعین صورت می‌گیرد.  
کد خبر: ۶۸۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶ - 25July 2024

اعزام ۳۰ خبرنگار گیلانی به پیاده‌روی اربعین حسینیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت-سمیه اقدامی؛ سرهنگ «مهدی پارسا» رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان ظهر پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی ستاد اربعین گیلان با جمعی از مدیران رسانه در استانداری گیلان با اشاره به اهمیت کنگره بزرگ اربعین در بخش‌های مختلف اظهار داشت: با تمهیداتی که بین کشور‌های اسلامی صورت گرفت همایش بزرگ اربعین پررنگ‌تر از گذشته شد.

وی با اشاره به اعزام ۳۰ خبرنگار گیلانی به پیاده‌روی اربعین حسینی تصریح کرد: در سال گذشته ۱۲ هزار اثر رسانه‌ای در سفر اربعین از سوی خبرنگاران اعزامی گیلان به کربلا صورت گرفت.

پارسا نقش رسانه و خبرنگاران را در انتقال پیام عاشورا و قیام امام حسین علیه السلام کم‌نظیر خواند و با اشاره به برگزاری پویش رسانه‌ای «زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» در گیلان عنوان کرد: این پویش در راستای معرفی فرهنگ عاشورایی و ترویج آئین‌ها و سنت‌های دینی، مذهبی و بومی در حال اجرا است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای اربعین در کشور خبر داد و گفت: جشنواره رسانه‌ای اربعین در برش استانی هم در قالب‌ها و محور‌های مختلف در گیلان برگزار می‌شود.

پارسا ادامه داد: با توجه به برگزاری جلسه مشترک سازمان بسیج رسانه استان و ستاد اربعین استانداری، اعزام خبرنگاران به اربعین در راستای تولیدات رسانه‌ای همایش بین المللی اربعین صورت می‌گیرد.  

وی از استقرار موکب رسانه‌ای در مرز مهران خبر داد و افزود: این موکب برای ساماندهی و هماهنگی بیشتر اصحاب رسانه و خبرنگاران و همچنین پوشش بهتر اخبار در مرز مهران مستقر می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها