سخنگوی ستاد اربعین استان گیلان:

انسجام در اربعین دشمنان را مأیوس می‌کند

«احمدی ادیب» با بیان اینکه انسجام در اربعین دشمنان را مأیوس و دوستان را امیدوارتر می‌کند گفت: اجتماع اربعین امسال با شعار کربلا تا طریق الاقصی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹ - 25July 2024

انسجام در اربعین دشمنان را مأیوس می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت-سمیه اقدامی؛ «محمد احمدی ادیب» جانشین دبیر و سخنگوی ستاد اربعین استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اربعین رویداد تمدن‌ساز است اظهار داشت: اجتماع بزرگ اربعین  امسال با شعار کربلا تا طریق الاقصی برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور انعکاس بیشتر و بهتر از برنامه‌های اربعین، موسسه فرهنگی برای تولیدات رسانه‌ای ستاد اربعین و بستر‌های فضای مجازی در حال فعالیت هستند.

احمدی ادیب با اشاره به اعزام ۳۰ خبرنگار از مرکز استان به پیاده‌روی اربعین گفت: خبرنگاران اعزامی در ۶ گروه ۵ نفره اعم از خبرنگاران، عکاسان خبری و فعالان فضای مجازی اعزام می‌شوند.

جانشین دبیر و سخنگوی ستاد اربعین استان گیلان از توزیع سیم کارت دائمی با اینترنت ویژه خبرنگاران و اینترنت بین‌المللی برای فعالیت رسانه‌ای حاضر در مراسم خبر داد.

وی با بیان اینکه انسجام در اربعین دشمنان را مأیوس و دوستان را امیدوارتر می‌کند گفت: برنامه‌ریزی فرهنگی در سطح استان با موضوع اربعین، برگزاری جشنواره آثار اربعین، قرارگاه رسانه‌ای در شهرستان برای انعکاس فعالیت‌ها و عملکرد‌های رسانه‌ای اربعین از برنامه‌های ستاد اربعین است.

احمدی ادیب مردمی برگزار شدن این مراسم را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم در نظر است مراسم دلنشین، ارزان و ایمن برگزار شود.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار