حماس فیلم جعلی منتسب به خود درباره المپیک فرانسه را رد کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، فیلم ساختگی منتسب به این جنبش که در آن فردی با پوشیدن چفیه فلسطینی و پیراهنی که بر روی آن پرچم فلسطین نقش بسته، فرانسه را به دلیل شرکت ورزشکاران رژیم اسرائیل در المپیک به انجام فعالیت‌های تروریستی تهدید می‌کند، رد کرد.
کد خبر: ۶۸۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰ - 26July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، پایگاه خبری «فلسطین آنلاین» در گزارشی در این باره نوشت: در یک اتفاق شگفت‌انگیز، کاربران خارجی در رسانه‌های اجتماعی، فیلمی پخش کردند که نشان می‌دهد شخصی صورت خود را با چفیه فلسطینی پوشانده و پیراهنی با طرح پرچم فلسطین بر تن دارد، می‌گوید: «شما، صهیونیست‌ها را به بازی‌های المپیک دعوت کردید و تاوان کاری را که کردید خواهید داد و رودخانه‌های خون در خیابان‌های پاریس جاری خواهد شد».

حماس فیلم جعلی منتسب به خود درباره المپیک فرانسه را رد کرد

فلسطین آنلاین افزود: این فرد که فرانسه را به فعالیت‌های تروریستی تهدید می‌کند، خارجی است و زبان عربی ضعیفی دارد.

بر اساس این گزارش، در این ویدئو که اولین بار در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) منتشر شد، مرد نقابدار به مردم فرانسه و «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی در جنگ جنایتکارانه علیه مردم فلسطین حمله کرد و کاربران شبکه‌های اجتماعی بسیار سریع این ویدئو را به حماس نسبت دادند، اتهامی که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین آن را رد کرد.

حماس، «تل آویو» را به جعل و نسبت دادن این فیلم به مقاومت فلسطین متهم کرد.

«عزت الرشق» از رهبران حماس در بیانیه‌ای اظهار داشت: حساب‌های متعلق به سرویس‌های امنیتی رژیم اشغالگر اسرائیل در شبکه‌های اجتماعی، ویدئویی جعلی منتشر و آن را به مقاومت فلسطین نسبت دادند که در آن مقاومت فلسطین در پی شرکت ورزشکاران رژیم صهیونیستی در المپیک، پاریس را به انجام عملیات‌های کشتار تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه «این ویدئو ساختگی بخشی از تبلیغات رژیم صهیونیستی برای تحریک جهانیان علیه مقاومت فلسطین است» بر فراخوان تحریم رژیم اسرائیل در همه زمینه‌ها در واکنش به جنایات قتل عام و جنگ نسل کشی این رژیم علیه مردم غزه تاکید کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها