فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور:

پیروزی در عملیات مرصاد مرهون وحدت ارتش و سپاه بود

امیر سرتیپ دوم «کلهری» گفت: هوشیاری و درخشش غیورمردان همیشه بیدار پدافند هوایی در سایت‌ها و مواضع پدافندی موجب سقوط دشمن در عملیات مرصاد شد.
کد خبر: ۶۸۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹ - 26July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «رضا کلهری» فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور، در مراسم گرامیداشت ۵ مرداد، سالروز عملیات مرصاد، با تأکید بر افتخار آفرینی پدافند هوایی در این عملیات غرور آفرین، اظهار داشت: در عملیات مرصاد با هشیاری و آمادگی فاشا، سایت‌های راداری و موشکی، مواضع توپخانه‌ای، هوانیروز نیروی زمینی، جنگنده‌های نیروی هوایی و در مجموع، درخشش رزمندگان اسلام در ارتش، سپاه، بسیج، نیرو‌های مردمی و عشایر غیور کُرد، پیروزی بزرگ رقم خورد و موجبات سقوط دشمن فراهم شد.

پیروزی در عملیات مرصاد مرهون وحدت ارتش و سپاه بود

امیر سرتیپ دوم کلهری با اشاره به اهمیت عملیات راهبردی مرصاد یاد آور شد: در عملیات مرصاد چهره کریه منافقین بیش از پیش آشکار شد و مردم عزیز ایران هیچ موقع رشادت‌های متحدانه دلیرمردان ارتش و سپاه را در شکست دشمن در این عملیات فراموش نمی‌کنند. این پیروزی مرهون وحدت سپاه و ارتش بود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی، خاطرنشان کرد: فرماندهی سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و حضور نیرو‌های مردمی در کنار نظامیان، نقش مهمی در هدایت عملیات و تقویت جبهه دفاعی داشت.

وی با اشاره به این موضوع که در عملیات مرصاد، پدافند هوایی بیش از چهل شهید تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایران کرد، یادآور شد: به پاس یادآوری و تحسین شجاعت مردانی که در آن روز، در راه حفاظت از کیان اسلام، ایران و ایرانی به شهادت رسیدند، در تقویم رسمی کشور روز ملی کرمانشاه ثبت شد. باید خاطرمان باشد که برای سربلندی ایران عزیز، جوانان بسیاری شهید شده‌اند و بسیاری از این عزیزان، از خانواده پدافند هوایی ارتش بوده‌اند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار