المپیک جای تروریست‌ها نیست

حمایت از رژیم جنایتکار اسراییل در بین سیاستمداران دنیا به وضوح دیده می‌شود که این حمایت جنایتکارانه نتایج زیادی به دنبال دارد، یکی از نتایج شوم این حمایت حضور ورزشکاران رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس است.
کد خبر: ۶۸۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰ - 27July 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ساعت ۲۱ روز جمعه ۵ مرداد برگزار شد و از امروز شنبه نیز رقابت رسمی ورزشکاران در مهم‌ترین تورنمنت ورزشی جهان آغاز شده است. پاریس به همراه لندن تنها شهر‌های جهان هستند که ۳ بار میزبان این بازی‌ها بوده‌اند و دقیقاً ۱۰۰ سال پس از اختتامیه سال ۱۹۲۴ که این شهر میزبان بود، بازی‌ها آغاز می‌شود.

افتتاحیه المپیک امسال فقط در یک ورزشگاه نیست. اقدام فرانسوی‌ها برای انجام این مراسم خارج از ورزشگاه برای اولین بار در تاریخ رخ داده و یک خلاقیت جذاب برای بازی‌ها به شمار می‌رود که اگر تجربه موفقی باشد می‌تواند از آن به عنوان یک ابداع تاریخی در بازی‌ها نام برد. این مراسم روی رودخانه «سن» و در مسیر ۶ کیلومتری از شرق به غرب برگزار شد.

المپیک جای تروریست‌ها نیست
تلخ‌ترین اتفاق المپیک امسال حضور اسراییل آن هم در بحرانی‌ترین شرایط این رژیم و همین طور اعتراضات گسترده در دنیا به ظلم فراوانی که رژیم صهیونیستی نسبت به مردم فلسطین و غزه دارد، است.

حمایت از رژیم جنایتکار اسراییل در بین سیاستمداران دنیا به وضوح دیده می‌شود. اکنون اسراییل به عنوان یک تروریست از سوی غرب به خصوص آمریکا حمایت می‌شود که این حمایت جنایتکارانه نتایج زیادی به دنبال دارد. یکی از نتایج شوم این حمایت حضور ورزشکاران رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس است.

المپیک جای تروریست‌ها نیست
اما موضوع مهم این است که با تمام انتقادات و اعتراضات زیادی که در دنیا از کشور‌های مسلمان تا غیر مسلمان از اسراییل و سردمداران آن شده است و همچنان نیز ادامه دارد، جای رژیم کودک کش چطور میتواند در المپیک که مظهر صلح و صفا و دوستی و اتحاد بین کشورهاست باشد.

و سوال اصلی این است: نمایندگان رژیم صهیونیستی در پاریس چه می‌کنند؟ مگر نه این‌که رژیم صهیونیستی و تمامی آثارش باید به جرم ارتکاب جنایت در نوار غزه از صحنه تمامی رویداد‌های ورزشی حذف شوند؟ و پاسخگوی این سوال مهم در جهان چه کسانی هستند؟

انتهای پیام/ 801

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار