مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

امروز دیگر قدرت تانک و موشک به اندازه قدرت رسانه‌ها نیست

سرهنگ الهی‌راد گفت: امروز دیگر قدرت تانک، هواپیما و موشک به اندازه قدرت رسانه‌ها نیست.
کد خبر: ۶۸۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳ - 27July 2024

استراتژیکی غرب در تبلیغات؛ مردم ایران از همراهی و حمایت نظام اسلامی دست بردارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در طرح ولایت دانش‌آموزی، اظهار داشت: امروز دشمن سوار بر تانک با صدای باروت، گلوله و هواپیما به سراغ ما نیامده است، امروز دشمن سوار بر امواج تا درون خانه‌های ما بدون مرز، بدون نگهبان، بدون کنترل، بدون تعیین زمان خاص و بدون محدودیت آمده است.

وی با بیان اینکه امروز امپراطوری خبری دنیا حکومت‌ها را تغییر داده است، افزود: امروز دیگر قدرت تانک، هواپیما و موشک به اندازه قدرت رسانه‌ها نیست.

سرهنگ الهی‌راد عنوان کرد: فضای مجازی یک کپسول تزریق دائمی افکار مورد پسند دیگران است بدون اینکه مانعی وجود داشته باشد، بدون اینکه ساعت کاری و هزینه خاصی داشته باشد و امروز قبل و بعد از هر جنگی و انقلابی، تمام‌کننده و شروع‌کننده جنگ‌ها، امپراطوری خبری و رسانه‌ای است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی افزود: استراتژیکی غرب در تبلیغاتش این است که اگر مردم ایران از همراهی و حمایت نظام اسلامی دست بردارند این نظام یک روز هم دوام نمی‌آورد، پس باید کاری کنند که مردم نسبت به نظام بی‌تفاوت شوند.

وی ادامه داد: امروز نیاز است کسانی که می‌توانند دستاورد‌های انقلاب را بگویند به تبیین این موارد بپردازند. دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ها حرف‌هایی می‌زند که با واقعیت متفاوت است، امروز سربازان اسلحه به دست نمی‌خواهیم، امروز افسران جنگ نرم می‌خواهیم، عمارها می‌خواهیم تا از انقلاب دفاع کند. بر ما لازم است که مطالعه و بررسی کنیم و ببینیم که انقلاب اسلامی چه دستاورد‌هایی داشته است و هر چه در فضای مجازی منتشر می‌شود را بدون تفکر و بررسی باور نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار