حزب الله لبنان ۵۰ موشک را روانه شهرک‌های اسرائیلی کرد

جنبش حزب الله لبنان شهرک‌ها و مناطق تحت اشغال صهیونیست‌ها واقع در شمال فلسطین از جمله «کریات شمونه»، «المناره» و «اصبع الجلیل» را موشک‌باران کرد.
کد خبر: ۶۸۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳ - 27July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش حزب الله لبنان امروز شنبه در ادامه حمایت‌های خود از مردم غزه، شهرک‌های اسرائیلی واقع در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات گسترده موشکی خود قرار داد.

حزب الله ۵۰ موشک را روانه شهرک‌های اسرائیلی کرد

شبکه خبری المیادین گزارش داد که نیرو‌های مقاومت لبنان، شهرک‌های صهیونیستی «کریات شمونه»، «المناره» و «اصبع الجلیل» را موشک‌باران کردند. منابع اسرائیلی اذعان کردند که حزب الله فقط منطقه اصبع الجلیل را هدف ۵۰ موشک قرار داده است. در پی حملات نیرو‌های مقاومت به کریات شمونه هم صدای چند انفجار مهیب شنیده شده است.

حزب الله ساعتی پیش نیز خبر داد که در پاسخ به حملات اسرائیل در شهرک «مرکبا» در جنوب لبنان، با چندین فروند پهپاد انتحاری، محل استقرار نظامیان گردان زرهی این رژیم را در مقر «یفتاح» هدف قرار داده است.

نیرو‌های مقاومت با اشاره به اینکه در این حملات، چندین نظامی اسرائیلی زخمی شدند، از حمله به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در مقر «المناره» خبر داد. این حملات هم با چند فروند پهپاد صورت گرفته است.

اسرائیل قادر به رهگیری پهپاد‌های حزب الله نیست

در اذعان به توانایی پهپادی حزب الله، تلویزیون رژیم صهیونیستی در پی انتشار تصاویر نفوذ این پهپاد به تنها پایگاه هوایی اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی، به سراغ مسؤولان نیروی هوایی ارتش رفت تا شاید توجیهی برای این رسوایی جدید ارتش اشغالگر بیابد.

 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از این مسؤولان ارشد گزارش داد که «چالش اصلی در برخورد با پهپاد‌های حزب‌الله، شناسایی آنها در آسمان در درجه اول است».

بر اساس این گزارش، پهپاد «هدهد» حزب الله، دو بار بر فراز پایگاه هوایی رامات دیوید در مرج بنی‌عامر پرواز کرده و از جنگنده‌های Hungarat، انبار‌های مهمات، سوخت، مقر‌های فرماندهی و محل اسکان خلبانان و... تصویربرداری کرده بدون این‌که پدافند هوایی اسرائیل مزاحمتی برای آن ایجاد کند.

روزنامه تایمز اسرائیل نیز جزئیات منتشر شده در این ویدئو را بررسی کرد و از «اطلاعات حساس» موجود در آن ابراز نگرانی کرد و گزارش داد که انتظار می‌رود حزب‌الله در آینده، ویدئوی‌های مشابهی در خصوص شهر‌های صفد و طبریا منتشر کند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار