جدیدترین دستاورد حمایت بی قید و شرط آمریکا از رژیم صهیونیستی

سخنگوی وزارت امور خارجه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن مدارس محل اسکان آوارگان در شرایطی که نخست‌وزیر این رژیم خواستار دریافت کمک تسلیحاتی بیشتر از آمریکاست، اشاره کرد.
کد خبر: ۶۸۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴ - 27July 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، سخنگوی وزارت امور خارجه امشب به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن مدارس محل اسکان آوارگان از جمله مدرسه سیده خدیجه در دیرالبلح در شرایطی که نخست‌وزیر این رژیم خواستار دریافت کمک تسلیحاتی بیشتر از آمریکاست، اشاره کرد.

جدیدترین دستاورد حمایت بی قید و شرط آمریکا از رژیم صهیونیستی

کشتار آوارگان در مدرسه سیده خدیجه، تازه‌ترین دستاورد حمایت بی قید و شرط دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی و «کف زدن‌های مکرر» برای نخست‌وزیر جنایتکار این رژیم در کنگره آمریکاست، این را سخنگوی وزارت امور خارجه ناصر کنعانی امشب ششم مرداد عنوان کرد. وی گفت در حالی که نخست‌وزیر این رژیم بنیامین نتانیاهو در کنگره آمریکا بار‌ها و بار‌ها ایستاده تشویق می‌شود و درخواست دریافت تسلیحات بیشتر می‌کند، جنگنده‌های این رژیم مدارس و اردوگاه‌های محل اسکان آوارگان بی‌دفاع در ⁧‫غزه‬⁩ را مورد هدف قرار می‌دهند.

با گذشت ۹ ماه از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه که بیش از ۳۹ هزار شهید به همراه داشته و اکثریت آنها زنان و کودکان هستند، جنگنده‌های این رژیم اخیرا مدارس غزه و محل اسکان آوارگان را هدف قرار می‌دهند. در حمله امروز این رژیم یه مدرسه خدیجه در دیرالبلح، حدود ۳۰ غیرنظامی فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از ۱۰۰ نفر مجروح شدند. این جنایات در حالی صورت می‌گیرد که این رژیم از ابتدای حملات به غزه از حمایت مالی و تسلیحاتی دولت آمریکا برخوردار بوده است. حمایت‌هایی که با واکنش‌های اعتراضی در داخل آمریکا نیز روبرو شده و در همین رابطه نیز پزشکان و پرستاران آمریکایی که اخیرا از غزه بازگشته‌اند خواستار توقف این حمایت‌ها شده‌اند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی استمرار جنگ علیه غزه و کشتار و مجروح کردن روزانه ده‌ها و صد‌ها نفر از فلسطینی‌ها، جنگ و جنایت علیه بشریت و عبور از خطوط قرمز قانونی خواند و حمایت از این جنایات را زیر پا گذاشتن همه قوانین و مقررات بین‌المللی و اصول انسانی و اخلاقی برشمرد.

انتهای پیام/۹۵۵

برچسب ها: اسکان ، آوارگان ، جنایت ، غزه ، فلسطین
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار