همسر فرمانده شهید لشکر فاطمیون:

مدافعان حرم با اراده‌های آهنین حقانیت اسلام را ثابت کردند

حسینی گفت: با تحولات سوریه هسته اولیه مدافعان حرم در سال ۱۳۹۲ شکل گرفت. اگرچه در آن مقطع تعداد آن‌ها اندک بود اما با اراده‌های آهنین خود در دفاع از حرم ازخودگذشتگی کردند و با تشکیل تیپ فاطمیون که امروز به لشکر تبدیل شده، حقانیت اسلام را به اثبات رساندند.
کد خبر: ۶۸۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶ - 27July 2024

مدافعان حرم با اراده‌های آهنین حقانیت اسلام را ثابت کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «ام‌البنبن حسینی» همسر شهید «علیرضا توسلی» فرمانده لشکر فاطمیون در مراسم رونمایی از کتاب «شیشه عطر» زندگینامه شهید «رضا اسماعیلی» اولین ذبیح فاطمیون که امروز در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم در وانفسای آخرالزمان که بیشتر مردم دچار روزمرگی هستند جان شیرین خود را در دفاع از حرم‌ آل‌الله فدا کردند. آن‌ها سر دادند اما سنگر ندادند.

وی افزود: جمعی از مدافعان حرم اگرچه سن کمی داشتند اما از همه تعلقات دل کندند و با دل دریایی خود علیه خبیثانی که اسلام را هدف قرار داده بودند جهاد کردند و دشمنان نیز همچون اجدادشان آن‌ها را اربا اربا کردند و آن‌ها را به شهادت رساندند.

همسر شهید توسلی گفت: خدا به من لطف کرد و مدتی از زندگی خود را در کنار شهید توسلی سپری کردم. امروز اگرچه این شهید عالی مقام در کنار ما نیست اما حضور او را درک می‌کنیم.

حسینی تصریح کرد: با تحولات سوریه هسته اولیه مدافعان حرم در سال ۱۳۹۲ شکل گرفت. اگرچه در آن مقطع تعداد آن‌ها اندک بود اما با اراده‌های آهنین خود در راه دفاع از حرم ازخودگذشتگی کردند و با تشکیل تیپ فاطمیون که امروز به لشکر تبدیل شده، حقانیت اسلام را به اثبات رساندند. خدا را شاکریم که در این جبهه سهم داشتیم.

وی بیان داشت: جبهه مقاومت همچنان پای کار است و در میدان‌های مختلف انجام وظیفه می‌کند. این نقش برجسته باید در تاریخ ثبت شود تا آیندگان در جریان مجاهدت‌های مدافعان حرم قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار