پزشکیان:

تقویت سفره‌های مردم از اولویت‌های دولت چهاردهم است

رئیس‌جمهور گفت: تقویت سفره‌های مردم و حل مشکلات اقتصادی از اولویت‌های دولت چهاردهم است.
کد خبر: ۶۸۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶ - 28July 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور پس از مراسم تنفیذ در اولین مصاحبه خود درباره اولویت‌های دولت چهاردهم اظهار داشت: در حال حاضر آنچه که باید پیگیری کرد، وضعیت اقتصادی، پشتیبانی از تولید داخلی و نهایتا تقویت سفر‌های مردم برای حل مشکلاتشان است.

پزشکیان اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم آن نیتی را که رهبری دارد در عمل پیاده کنیم.

بنابراین گزارش، مراسم تنفیذ و اعطای حکم چهاردهمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران و آغاز به‌کار رسمی رئیس جمهور منتخب، امروز (یکشنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار و حکم منتخب ملّت برای ریاست جمهوری بر اساس بند ۹ اصل ۱۱۰ قانون اساسی، توسط ولی‌فقیه تنفیذ شد.

در این مراسم وزیر کشور گزارشی از روند برگزاری دور اول و دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ارائه کرد و پس از قرائت متن حکم تنفیذ رئیس‌جمهور منتخب و ایراد سخن توسط رئیس‌جمهور، حضرت امام خامنه‌ای به سخنرانی پرداختند.

«مسعود پزشکیان» پس از تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط رهبر معظم انقلاب، دفتر کار خود در نهاد ریاست جمهوری را از «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری تحویل گرفت.

وی در اولین حکم خود «محمدرضا عارف» را به عنوان معاون اول رئیس جمهور و سپس «محسن حاجی‌میرزایی» را به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور منصوب کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها