در آستانه معرفی کابینه جدید صورت گرفت؛

گزینه‌های پیشنهادی «شبکه ملی ایثارگران» برای ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران

شبکه ملی ایثارگران که متشکل از هفت زیر مجموعه جانبازان است و به طور مستقیم با دغدغه و نیاز‌های این جامعه گسترده آشنایی دارد دو گزینه را برای ریاست بنیاد شهید و امورایثارگران معرفی کرده است.
کد خبر: ۶۸۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴ - 29July 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، این روز‌ها که شورای راهبردی دولت چهاردهم مشغول انتخاب اعضای هیئت دولت و دیگر مسئولان دولتی هستند، یکی از دغدغه‌های جامعه ایثارگری انتخاب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

گزینه‌های پیشنهادی «شبکه ملی ایثارگران» برای ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران

چرا که تصمیم گیری‌های ریاست این بنیاد می‌تواند به طور مستقیم بر زندگی و حتی سلامت جامعه بزرگ و معزز ایثارگری، اعم از خانواده شهدا و جانبازان را تحت تأثیر خود قرار دهد. 

بنیاد شهید و امور ایثارگران یک نهاد بزرگ با زیر مجموعه‌های متعدد اقتصادی و فرهنگی است. 

طبعا کسی که عهده دار این مسئولیت می‌شود باید آشنایی کامل با اداره بنیاد شهید داشته باشد چرا که در گذشته شاهد بودیم عدم مدیریت درست مشکلات زیادی برای ایثارگران به وجود آورده است. 

شبکه ملی ایثارگران که متشکل از هفت زیر مجموعه جانبازان است و به طور مستقیم با دغدغه و نیاز‌های این جامعه گسترده آشنایی دارد پیرحسین کولیوند رییس بیمارستان خاتم النبیا و حمید علی صمیمی که سال‌ها مدیریت بنیاد شهید استان تهران را بر عهده داشته، برای تصدی ریاست بنیاد به کمیته‌های بررسی شورای راهبردی معرفی کرده است. 

اما باید دید از میان ده گزینه منتخب برای بنیاد شهید بیشتر به کارنامه و سوابق افراد توجه خواهد شد یا موارد غیر کارشناسی نیز در این انتخاب دخیل خواهد بود. 

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار