امام جمعه لامرد:

استقرار پلیس فتا در لامرد سبب ارتقای سطح امنیت این شهرستان می‌شود

حجت الاسلام «آزاد» با بیان اینکه با همکاری و پیگیری مسوولین این شهرستان، پلیس فتا در لامرد مستقر خواهد شد گفت: استقرار پلیس فتا در لامرد سبب ارتقای سطح امنیت این شهر می‌شود.
کد خبر: ۶۸۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲ - 29July 2024

استقرار پلیس فتا در لامرد سبب ارتقای سطح امنیت این شهرستان می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام و المسلمین «محمد جواد آزاد» امام جمعه شهرستان لامرد در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی ابتدا گفت: یکی از افتخارات و برکات نظام همین نماز جمعه است و از نیروی انتظامی بابت تامین امنیت این مراسم هفتگی کمال تقدیر و تشکر را دارم.

امام جمعه لامرد با اشاره به پیگیری استقرار پلیس فتا در این شهرستان گفت: ان شاءالله با همکاری و همفکری مسئولین تلاش می‌کنیم که پلیس فتا را برای راحتی مردم عزیز در شهرستان مستقر کنیم تا این مشکلات نیز برطرف شود.

سرهنگ لشکری فرمانده نیروی انتظامی لامرد نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت سالروز اقامه نماز جمعه در کشور گفت: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که در این نظام و انقلاب در حال انجام خدمت و سربازی ولایت هستیم و با تمام وجود در این راه ثابت قدم خواهیم ماند.

فرمانده نیروی انتظامی لامرد ادامه داد: ما در شهرستان در بحث امنیت تنها مشکلی که داریم بحث مستقر نبودن پلیس فتا در شهرستان است که مردم ما برای این امر باید با هزینه های زیاد به شهرستان های اطراف مراجعه کنند و در بعضی موارد کار آنها نیز با وجود هزینه های بالا به ثمر نرسیده است و هیچ نتیجه ای نگرفتند که ان شاء الله با همکاری مسئولین محترم بتوانیم این نهاد را نیز در شهرستان مستقر کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار