اعزام زائران فرهنگی و بسیج ادارات قم به اردوی راهیان نور شمال‌غرب

زائران فرهنگی و بسیج ادارات قم امروز در قالب چهار دستگاه اتوبوس عازم اردوی راهیان نور غرب و شمال‌غرب شدند.
کد خبر: ۶۸۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷ - 29July 2024

اعزام زائران فرهنگی و بسیج ادارات قم به اردوی راهیان نور شمال‌غرببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، کاروان زائران بسیج فرهنگیان و ادارات استان قم در قالب چهار دستگاه اتوبوس امروز پس از ادای احترام به مزار شهیدان در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) عازم اردوی راهیان نور غرب و شمال‌غرب شدند.

این گروه از زائران راهیان نور، در اولین شب اردو در زائرسرای شهید قاسم نصراللهی شهر بانه مستقر شدند و در حال و هوایی شهدایی، زیارت عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را قرائت کردند.

زائران کاروان فوق قرار است در روز دوم در یادمان سیرانبند در بانه و یادمان بولفت و دوپازا در سردشت حضور یافته و از برنامه‌های فرهنگی اردوگاه سپاه سردشت بازدید نمایند.

همچنین روایتگری در یادمان دارساوین محل شهادت شهیدان مهدی و مجید زین الدین، روایتگری در یادمان شهدای تپه الله اکبر و بازدید از رزمایش اردوگاه حضرت رسول (ص) سنندج، برنامه سومین روز اردو خواهد بود و زائران، در روز چهارم در مسیر بازگشت به قم، از نمایشگاه دفاع مقدس همدان بازدید خواهند کرد.

در مراسم بدرقه کاروان فوق، حسن بیاتی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم، حجت الاسلام حجت الله مشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار و متخصصین استان و نماینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها