معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس خبر داد؛

راه اندازی پرواز مستقیم از فارس به جنوب عراق جهت رفاه حال زائران

«فرخ‌زاده» از آمادگی استان فارس برای راه اندازی پرواز مستقیم از این استان به استان‌های جنوبی عراق جهت رفاه حال زائران خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳ - 30July 2024

راه اندازی پرواز مستقیم از فارس به جنوب عراق جهت رفاه حال زائرانبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «محمد فرخ‌زاده» معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس از رایزنی با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بصره در خصوص آمادگی فارس برای راه اندازی پرواز‌های مستقیم از فارس به استان‌های جنوبی کشور عراق خبر داد.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس درخواست استانداری فارس جهت آماده سازی زمینه مذاکرات با طرف عراقی را از طریق نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس به عابدی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بصره تسلیم کرد.

به گفته وی در این نامه موضوع اعلام آمادگی کامل استان فارس جهت راه اندازی خطوط هوایی بصره - شیراز - بصره و بصره - شیراز و شیراز- نجف اعلام شده است.

معاون استاندار فارس این اقدام را در راستای رفاه حال زائران عزیز و استفاده از خدمات حمل و نقل هوایی داخلی و خارجی عنوان کرد و افزود امسال با توجه به گرمای شدید هوا، تدابیر بیشتری در استان برای انواع حمل و نقل زمینی شخصی و عمومی و هوایی نسبت به سال‌های قبل برای خدمت رسانی به زائرین اربعین اتخاذ شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار