کتاب «رهاورد خدمت» منتشر شد

به‌منظور مستندسازی و تبیین خدمات ماندگار دولت مردمی و شهید جمهور، کتاب «رهاورد خدمت» شامل مروری بر اقدامات برجسته دولت سیزدهم و توفیقات حاصل شده با عنوان «هزار روز فعالیت و هم‌افزایی؛ هزاران خدمت» منتشر شد.
کد خبر: ۶۸۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵ - 30July 2024

کتاببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، به‌منظور مستندسازی و تبیین خدمات ماندگار دولت مردمی و شهید جمهور، کتاب «رهاورد خدمت» شامل مروری بر اقدامات برجسته دولت سیزدهم و توفیقات حاصل شده با عنوان «هزار روز فعالیت و هم‌افزایی؛ هزاران خدمت» منتشر شد.

این کتاب که به همت اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی در بیش از ۳۰۰ صفحه گردآوری و به مرحله انتشار رسیده است، دربرگیرنده گوشه‏‌ای از اقدامات شاخص دولت مردمی برای پیشرفت و آبادنی استان مرکزی است که تلاش شده با پرهیز از ارائه داده‌های خام آماری به تحلیل و تصویر کشیده شود.

در فصل اول کتاب «رهاورد خدمت» با عنوان «توانمندی و آرامش در نگین صنعت و کشاورزی» به اهم اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های اقتصاد، صنعت و کشاورزی استان اعم از احیای واحد‌های تولیدی، عملکرد اشتغال و بهبود شاخص‌های اقتصادی پرداخته شده است.

در فصل دوم با عنوان «شتاب در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام» اقدامات شاخص دولت سیزدهم در حوزه عمرانی و زیربنایی با تأکید بر نهضت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام مورد اشاره قرار گرفته است. در فصل سوم این کتاب با عنوان «امنیت و پیشرفت بر مدار هویت» نیز به تحولِ گفتمان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دولت سیزدهم، رونق فعالیت‌های فرهنگی و اهم اقدامات در حوزه اجتماعی پرداخته شده است. در فصل دیگری از این کتاب با عنوان «ترمیم امید و اعتماد مردم» نیز تحول در رهیافت مدیریتی و اجرایی و مردم‌محوری به عنوان وجه ممیزه دولت سیزدهم تبیین شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار