حمله تروریستی اسرائیل به ضاحیه بیروت

شبکه المنار لبنان از تجاوز رژیم صهیونیستی به ضاحیه (جنوب) بیروت خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶ - 30July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، برخی رسانه‌ها از شنیده شدن صدای انفجار در ضاحیه بیروت خبر دادند. رویترز به نقل از منبع امنیتی که نامش را فاش نکرده، مدعی شد که یک فرمانده بزرگ حزب الله هدف حمله اسرائیل قرار گرفته و سرنوشتش مشخص نیست.

حمله تروریستی اسرائیل به ضاحیه بیروت

کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد یک فرمانده حزب الله در این حمله ترور شده است.

شبکه المیادین گزارش داد منطقه‌ای که مورد تجاوز قرار گرفته، منطقه پرجمعیت و شلوغ در جنوب بیروت بوده و قربانیانی برجا گذاشته است.

منابع لبنانی گزارش دادند که یک پهپاد رژیم صهیونیستی، ساختمانی را در منطقه حاره حریک در جنوب بیروت با سه راکت هدف قرار داده است. این منابع از ویرانی گسترده در پی این حمله خبر داده اند.

شبکه المنار ارگان رسانه‌ای حزب الله رسما اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت حمله کرده است.

رژیم صهیونیستی مسئولیت حمله به بیروت را بر عهده گرفت

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک حمله هوایی هدفمند در بیروت علیه یک فرمانده حزب الله انجام شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در حالی که خود حادثه مجدل شمس را طراحی کرده، مدعی است شخصی که هدف قرار گرفته مسئول حمله در مجدل شمس است.

به گفته منابع رسانه ای، هدف حمله هوایی رژیم اسرائیل در منطقه «حاره حریک»، یک ساختمان مسکونی چسبیده به بیمارستان بهمن بوده است.

خسارت به بیمارستان در حمله هوایی رژیم اسرائیل به ضاحیه بیروت

در حمله و تجاوز هوایی رژیم اسرائیل به ضاحیه بیروت، به بیمارستان بهمن خسارت وارد شده است.

این در حالی است که ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن درباره پیامد‌های خطرناک هرگونه تشدید تنش اسرائیل علیه لبنان برای امنیت منطقه هشدار داد و بر ضرورت تشریک مساعی برای کاهش تنش و اجتناب از خطر کشانده شدن منطقه به سمت جنگ منطقه‌ای تاکید کرد.

درخواست نتانیاهو از وزیران کابینه اسرائیل پس از حمله به ضاحیه بیروت

بنیامین نتانیاهو با صدور فرمانی از تمام وزیران کابینه خواست تا از هرگونه اظهار نظر در مورد عملیات تروریستی امشب در ضاحیه بیروت خودداری کنند.

مسئول صهیونیست: حمله ما پایان یافت!

یک مسئول نظامی در گفتگو با شبکه ۱۲ رژیم اسرائیل مدعی شد که این حمله، پاسخ به حزب الله بود و پایان یافته و رژیم اسرائیل قصد جنگ ندارد.

ادعای آمریکا بعد از حمله تروریستی به بیروت: می‌خواهیم از تشدید تنش جلوگیری کنیم

وزارت خارجه آمریکا ادعا کرد که تمرکز بر دیپلماسی ادامه دارد، می‌خواهیم از هر نوع تشدید تنش بین اسرائیل و حزب‌الله اجتناب کنیم.

اخبار مربوط به شهادت فواد شکر در حمله صهیونیست‌ها تایید نشده است

برخلاف برخی اخبار منتشر شده در کانال‌های مجازی مبنی بر شهادت فواد شکر از فرماندهان حزب الله لبنان در حمله تروریستی امشب صهیونیست‌ها، اما خبرنگار تسنیم در لبنان می‌گوید که این خبر تایید نشده است.

ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: حزب الله از خطوط قرمز عبور کرده است

گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با حمایت از جنایت شامگاه سه شنبه این رژیم در حمله به ضاحیه بیروت مدعی شد که حزب الله از خطوط قرمز عبور کرده است.

یک شهیده و چند زخمی در تجاوز هوایی رژیم اسرائیل به بیروت

منابع بیمارستاین در لبنان گزارش دادند که در حمله هوایی رژیم اسرائیل به ساختمانی در ضاحیه بیروت، تا کنون یک زن شهید شده و تعدادی نیز زخمی شده‌اند.

اعتراف تلویحی رژیم صهیونیستی به شکست حمله تروریستی در ضاحیه

شبکه تلویزیونی اسرائیل به نقل از منابع مطلع گزارش داد: هیچ تاییدی مبنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات ترور در اختیار نداریم.

منابع امنیتی لبنان تاکید کردند: حمله رژیم صهیونیستی در ترور فؤاد شکر ناکام مانده است.

شمار زخمی‌های حمله اسرائیل به بیروت به ۱۷ نفر رسید

منابع خبری لبنان به نقل از یک منبع بیمارستانی خبر دادند که حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، تا این لحظه، به شهادت یک زن و زخمی شدن ۱۷ نفر از جمله شش کودک منجر شده است.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار