رئیس ستاد عتبات استان زنجان:

۳۵ موکب برای ارائه خدمت به زائران اربعین آماده است

«بابایی» از آماده شدن ۳۵ موکب برای ارائه خدمت به زائران اربعین خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵ - 30July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «ذبیح‌الله بابایی»، رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان امروز در جلسه ستاد اربعین استان در استانداری زنجان به برگزاری جلسات مختلف برای هماهنگی برنامه‌های اربعین اشاره و اظهار داشت: برنامه‌های ارائه خدمت برای ۳۵ موکب از استان در ایام اربعین هماهنگ شده است.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان تعداد موکب‌های ابهر، خدابنده، خرمدره، ماهنشان، ایجرود و سلطانیه به ترتیب چهار، سه، یک، دو، یک و دو موکب اعلام کرد و گفت: بقیه موکب‌ها از مجموع ۳۵ موکب از مرکز استان آماده ارائه خدمات در ایام اربعین می‌شوند.

وی به ثبت الکترونیکی ۲۸ موکب در سامانه طراحی شده با طی مراحل مختلف اشاره کرد و گفت: این موکب‌ها بعد از ثبت‌نام شناسه دریافت کرده‌اند.

بابایی مقر اصلی فعالیت موکب‌های زنجان در ایام اربعین را نجف و مسیر نجف به کربلا اعلام کرد و گفت: اولویت زائران اربعین سیستم سرمایشی است و در سال گذشته لوازم و اقلام مورد نیاز با ۱۵۰ کامیون حمل شد.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه سال‌گذشته هزینه‌های دولتی از موکب‌ها دریافت نشد، ابراز امیدواری کرد، امسال هم این رویه ادامه یابد.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها