فرمانده سپاه امام رضا (ع):

بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی بسیج جزو افتخارات دولت سیزدهم بود

سردار غیاثی گفت: یکی از بهترین توفیقات شهید جمهور استفاده از گروه‌های خودجوش مردمی بود و امیدواریم دولت جدید از این ظرفیت استفاده کند.
کد خبر: ۶۸۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۸ - 31July 2024

بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی بسیج جزو افتخارات دولت سیزدهم بودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام در آغاز رزمایش گروه‌های جهادی خراسان رضوی که روز گذشته انجام شد با اشاره به اینکه پنج هزار گروه جهادی در استان خراسان رضوی به مردم خدمت می‌کنند، اظهار داشت: اولویت این گروه‌های جهادی زدودن چهره فقر و محرومیت در مناطق مختلف استان است و ما تلاش داریم خدمات این گروه‌های جهادی، مردم را منتفع کند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی بسیج در سایه و یا در تابعیت دولت‌ها نیستند، گفت: این دولت‌ها هستند که از این ظرفیت‌ها به نفع ملت و مناطق محروم استفاده می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام با اشاره به اینکه دولت شهید آیت‌الله رئیسی به خوبی این ظرفیت را شناخت و از آن بهره برد، گفت: یکی از بهترین توفیقات شهید جمهور استفاده از گروه‌های خودجوش مردمی بود و امیدواریم دولت جدید از این ظرفیت استفاده کند.

سردار غیاثی تأکید کرد: سپاه امام رضا علیه‌السلام و جهادگران بسیجی این آمادگی را دارند تا همچون گذشته، برای خدمت به مردم در کنار دولت باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها