سخنگوی وزارت امور خارجه:

شهادت هنیه پیوند عمیق و ناگسستنی ایران، فلسطین و مقاومت را مستحکم‌تر خواهد کرد

کنعانی گفت: شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه در تهران، پیوند عمیق و ناگسستنی بین ایران و فلسطین عزیز و مقاومت را مستحکم‌تر خواهد کرد.
کد خبر: ۶۸۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴ - 31July 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (چهارشنبه) دهم مرداد ماه شهادت مجاهد سرافراز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران را به ملت بزرگ و سرافراز فلسطین، جنبش حماس و همه گروه‌های مقاومت فلسطینی و نیز همه جریان‌های مقاومت و ملت‌ها و کشورهای حامی آرمان فلسطین تبریک و تسلیت گفت.

شهادت هنیه پیوند عمیق و ناگسستنی ایران، فلسطین و مقاومت را مستحکم‌تر خواهد کرد

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی بر اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

کنعانی با اشاره به استمرار بررسی ابعاد و جزئیات این حادثه توسط نهادهای ذیربط جمهوری اسلامی ایران گفت: بی‌تردید خون پاک این مجاهد نستوه که عمری را در مجاهدت و مبارزه عزتمندانه علیه رژیم غاصب صهیونیستی و در راه آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست سپری کرد، هرگز هدر نخواهد رفت.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تأکید کرد: شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه در تهران، پیوند عمیق و ناگسستنی بین جمهوری اسلامی ایران و فلسطین عزیز و مقاومت را مستحکم‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها