معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر داد؛

ایجاد قرارگاه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مرز خسروی

امیر «خواجه‌امیری» از ایجاد قرارگاه وزارت دفاع و پشتیبانی در مرز خسروی برای خدمت‌رسانی در تمام ایام سال و مناسبت‌ها و همچنین زمان وقوع حوادث احتمالی را با تمام امکانات خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴ - 31July 2024
ایجاد قرارگاه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مرز خسرویبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز با سرتیپ ستاد «مهدی خواجه‌امیری» معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
امیر «مهدی خواجه‌امیری» معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با اشاره به ایجاد قرارگاه وزارت دفاع و پشتیبانی در مرز خسروی، گفت: این قرارگاه آمادگی خدمت‌رسانی در تمام ایام سال و مناسبت‌ها و همچنین زمان وقوع حوادث احتمالی را با تمام امکانات دارد.
 
در ادامه استاندار کرمانشاه با تقدیر از اقدامات و خدمات وزارت دفاع در مرز بین‌المللی خسروی جهت راحتی زائران اربعین، اظهار داشت: امسال تلاش کرده‌ایم که سایبان‌های موقت در جلوی موکب‌ها و بلوار اصلی مرز خسروی نیز مستقر شوند که بتوانیم کمک بیشتری به تردد آسان‌تر زائران داشته باشیم.
 
وی افزود: با توجه به گرمای هوا امسال توسعه سایبان‌های مرز خسروی تا ورودی مرز در دستور کار قرار گرفته و حدود 5 هزار مترمربع سایبان موقت جهت رفاه حال زائران ایجاد می‌شود.
 
استاندار کرمانشاه توسعه پارکینگ‌ها به 260 هکتار، استقرار مواکب و پذیرایی بیشتر نسبت به سال گذشته، رفع نقاط حادثه‌خیز و تسهیل تردد با اتصال سامانه‌های گذرنامه دو کشور در صفر مرزی را از دیگر اقدامات استان برای آسان‌تر شدن تردد زائران از مرز خسروی برشمرد و گفت: در فاصله سه راهی نصرآباد تا نقطه صفر مرزی سه بیمارستان سیار نیز جهت رفع نیازهای درمانی زوار مستقر خواهد بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار