مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

ورزشکاران ارزشی ما در عرصه بین‌الملل مثل یک رسانه عمل می‌کنند

سردار مرادحاجتی گفت: خوزستان معدن استعدادهای ناب ورزشی است و آمار بالای قهرمانان استان در رشته‌های مختلف تائید این گفته است و ما وظیفه داریم ضمن تقویت روحیه ایثار، جهاد و شهامت نزد این عزیزان، نسبت به معرفی بیشتر و بهتر آنان عمل کنیم.
کد خبر: ۶۸۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸ - 31July 2024

ورزشکاران ما در عرصه بین‌الملل مثل یک رسانه ارزشی عمل می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از روند ساخت یادمان شهید گمنام در جوار ورزشگاه تختی اهواز بازدید کرد.

وی در این بازدید به اهمیت نقش تبیینی جامعه ورزش پرداخت و اظهار داشت: نسل امروز علاقه زیادی به هنرمندان و ورزشکاران دارند لذا این دو قشر باید به شدت مواظب عملکرد خود در حوزه کار و حتی زندگی شخصی باشند.

سردار مرادحاجتی با تاکید بر این که یادمان این شهید باید خلوت‌گاه ورزشکاران جوان ما باشد، گفت: خوزستان معدن استعدادهای ناب ورزشی است و آمار بالای قهرمانان استان در رشته‌های مختلف تائید این گفته است و ما وظیفه داریم ضمن تقویت روحیه ایثار، جهاد و شهامت نزد این عزیزان، نسبت به معرفی بیشتر و بهتر آنان عمل کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: توسل و توکل ورزشکاران ما در سطوح مختلف به خصوص در عرصه بین‌الملل مثل یک رسانه ارزشی عمل می‌کند و وجود این شهید گمنام در این فضای پر شور و شعور می‌تواند باعث تقویت معنویت نزد جوانان ورزشکار ما باشد.

«حمید بنی تمیم» مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز به روحیه جهادی و اخلاق پهلوانی ورزشکاران نسل امروز اشاره کرد و یادآور شد: ورزشکار ایرانی به خاطر داشتن تمدن کهن و بهره برداری از حسنات دینی باید برای همه جوامع الگو باشند.

وی افزود: حضور این شهید خوشنام باعث خیر و برکت دوچندان در فضای ورزشی استان می‌شود و شک ندارم که ورزشکاران ما قبل از هر رویداد، به این شهید توسل خواهند کرد و در آینده عملکرد مطلوب‌تری از آنان در میادین بزرگ شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار