سردار باقرزاده:

تقدیر «اسماعیل هنیه» این بود که در سرزمین پایه‌گذار مقاومت به شهادت برسد

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: این ترور بزدلانه را محکوم می‌کنیم و به رژیم غاصب کودک کش هشدار می‌دهیم که پایش را از گلیم‌اش درازتر کرده و باید به شدت تنبیه شود.
کد خبر: ۶۸۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷ - 31July 2024

تقدیر «اسماعیل هنیه» این بود که در سرزمین پایه‌گذار مقاومت به شهادت برسدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هماهنگی مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس استان و نمایندگان دفاتر و مشاوران فرمانداران شهرهای مختلف خوزستان در حوزه دفاع مقدس امروز با حضور سردار سرتیپ پاسدار «سید محمد باقرزاده» رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

سردار باقرزاده در ابتدای این نشست به شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس اشاره کرد و اظهار داشت: این ترور بزدلانه را محکوم می‌کنیم و به رژیم غاصب کودک کش هشدار می‌دهیم که پایش را از گلیم‌اش درازتر کرده و باید به شدت تنبیه شود.

وی افزود: شهادت این مبارز نستوه جبهه مقاومت را هم تبریک و هم تسلیت می‌گویم. تبریک بابت این که این چهره مبارز به آرزویش رسید و تقدیر این بود که شربت شهادت را در سرزمینی بنوشد که پایه گذار مقاومت است و هم تسلیت به خودمان که از قافله شهدا جا مانده‌ایم و صد البته ناراحتیم چون رسم ناخوشایند نداریم که مهمان‌مان حتی آسیب ببیند. 

سرزدار باقرزاده گفت: دشمن چنان گستاخ شده که جرات کرده و مستقیم به خاک ما تعرض کرده، این که چگونه این اتفاق افتاده در درجه دوم اهمیت قرار دارد. مهم این است که این رژیم جعلی باید سر جایش بنشیند.

 رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در ادامه به اهمیت و ضرورت تشکیل و فعالیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب با وجود چندین دستگاه فرهنگی در کشور بر تاسیس و فعالیت این بنیاد تاکید داشت.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که چه اتفاقات تلخ و عبرت آموزی در دنیا در حال اتفاق است و همین باعث می‌شود که به اهمیت چنین نهادهایی بیشتر پی ببریم. نهادهایی که باید این وقایع را ثبت، ضبط و به بهترین شکل ممکن منتشر کنند تا تاریخ بتواند حق را از باطل تشخیص دهد.

در پایان این جلسه، دستورالعمل‌های مربوط به شیوه فعالیت نمایندگان دفاتر حفظ آثار در شهرهای مختلف خوزستان قرائت و نقطه نظرات حاضرین دریافت و بررسی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار