مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران خبر داد؛

آغاز فرآیند بررسی وضعیت استخدام ایثارگران واجدالشرایط استان تهران

رضایی از آغاز فرآیند بررسی جذب متقاضیان واجدالشرایط بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم در دستگاه‌های دولتی خبر داد و گفت: امسال در آزمون استخدامی ۲۵۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد شهرستان‌های استان تهران حضور داشتند.
کد خبر: ۶۸۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳ - 31July 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عباسعلی رضایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران روز گذشته (سه‌شنبه) در گفت‌وگویی اظهار داشت: امسال ۲۵۱ نفر از ایثارگران موضوع بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه که مربوط به جذب فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد است در آزمون استخدامی شرکت کردند که فرآیند بررسی و جذب آنها در دستگاه‌های دولتی آغاز شده است.

آغاز فرآیند بررسی وضعیت استخدام ایثارگران واجدالشرایط استان تهران

وی در ادامه از آغاز پرداخت تسهیلات خرد و تولیدی در حوزه اشتغال و کارآفرینی به ایثارگران واجدالشرایط شهرستان‌های استان تهران خبر داد و اذعان کرد: این وام با کارمزد ۴ درصد و در دو مبلغ یک‌و‌نیم و سه میلیارد ریالی در اختیار متقاضیان واجدالشرایط قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد: ایثارگران متقاضی دریافت این تسهیلات به بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان‌های استان تهران مراجعه کنند.

وی در ادامه از تبدیل وضعیت استخدامی بیش از یک‌هزار نفر از ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی در طول سال‌های گذشته خبر داد و گفت: بمنظور توانمندسازی ایثارگران در حوزه اشتغال و کارآفرینی، بنیاد شهرستان‌های استان تهران بیش از ۷۰۰ معرفینامه جهت دریافت مجوز کسب و کار را صادر کرد.

رضایی همچنین از برگزاری اردو‌های «راه اشتغال» ویژه ایثارگرانی که فاقد شغل هستند خبر داد و گفت: این اردو‌ها با هدف آشنایی متقاضیان فاقد شغل با کسب و کار‌های مختلف در حوزه صنعت و خدمات برگزار می‌شود.

وی در پایان با تاکید بر استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار برای ایثارگران، از رایزنی با بخش خصوصی برای اشتغال ایثارگران خبر داد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار