جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا اعلام کرد؛

آمادگی مرز تمرچین برای زائران اربعین حسینی (ع)

سردار «شرفی» از آمادگی مرز تمرچین برای زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد و گفت: هیچ مشکلی برای تأمین امنیت زائران اربعین نداریم.
کد خبر: ۶۸۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶ - 31July 2024

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا اظهار داشت: با توجه به پیش رو بودن اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، توفیق شد در مرز تمرچین حضور پیدا کنیم و وضعیت این پایانه مرزی را به صورت میدانی مورد بازدید و بررسی قرار دهیم.

آمادگی مرز تمرچین برای زائران اربعین حسینی (ع)

سردار شرفی افزود: شرایط آب و هوایی معتدل و زیرساخت‌های ایجاد شده در مرز تمرچین، سبب شده تا به گذرگاهی مناسب برای اعزام زائران تبدیل شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تصریح کرد: برنامه‌ریزی و اقدامات خوبی با اجرای دستورالعمل اربعین حسینی (ع) با هماهنگی‌های انتظامی استان آذربایجان غربی با تمامی واحد‌های درون و برون سازمانی صورت گرفته شده که کاملاً مشهود است.

فرمانده قرارگاه اربعین افزود: ان شاء الله این زحمات و تلاش‌های همکارانم در انتظامی را سالار شهیدان در دفتر عزادارانش ثبت کرده و همگی مورد تفضل ایشان قرار بگیریم.

سردار شرفی در پایان تاکید کرد: هیچ مشکلی برای تأمین امنیت زائران اربعین نداریم و تلاش می‌کنیم خدمات ارائه شده به آنها گسترده‌تر و با کیفیت‌تر از سال‌های گذشته باشد.

انتهای پیام/ 271

برچسب ها: سردار شرفی
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار