حجت‌الاسلام کاشانی در اجتماع مردم تهران:

شهید هنیه از پیش قراولان مقاومت و دفاع از قدس بود

حجت‌الاسلام کاشانی گفت: مردم تهران برای حضور در مراسم تشییع شهید اسماعیل هنیه حضور گسترده داشته باشند، این شهید از پیش قراولان مقاومت و دفاع از قدس است.
کد خبر: ۶۸۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲ - 31July 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «حامد کاشانی» محقق و پژوهشگر امروز در مراسم تجمع مردم تهران در پی ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، اظهار داشت: این گردهمایی امروز ما را به یاد بسیاری از مسائل جهان اسلام می‌اندازد. جهان اسلامی که از گروه‌ها و اقوام مختلف تشکیل شده و در کنار هم زندگی می‌کنند.

شهید هنیه از پیش قراولان مقاومت و دفاع از قدس بود

وی افزود: این شهیدی که شهادت ایشان جگر ما را سوزاند فردی بود که در دفاع از قدس تلاش‌های بسیاری کرده بود. همان قدسی که یادگار پیامبران و امامان است.

حجت‌الاسلام کاشانی ادامه داد: اسماعیل هنیه در دفاع از اسلام الگویی ارزشمند و بی نظیر برای ما است و او یکی از پیش قراولان دفاع از اسلام است. البته درست است که ما ممکن است تفاوت‌هایی از افکار و نظرات باهم داشته باشیم ولی دفاع از قدس محل اختلاف نیست و باید با هم متحد شویم.

این محقق و پژوهشگر خاطرنشان کرد: اولین قدم برای پاسداشت این شهید بزرگوار این است که فردا صبح حضور پرشوری در مراسم تشییع داشته باشیم. 

حجت‌الاسلام کاشانی اضافه کرد: ما باید مردم را برای حضور در مراسم این شهید بزرگوار تشویق کنیم. شهدایی که پیش قراولان مقاومت و دفاع از قدس هستند.

وی عنوان کرد: فردا شاهد تشییع انسانی هستیم که نزدیک به ۶۰ نفر از اعضای خانواده او در جنگ غزه به شهادت رسیدند.

این محقق و پژوهشگر تصریح کرد: فردا با حضور گسترده‌ در مراسم تشییع همچون لشکری از حاج احمد متوسلیان شهید هنیه را بدرقه کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار