پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پی شهادت اسماعیل هنیه

حجت‌الاسلام نواب در پیامی شهادت رئیس‌دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت و تاکید کرد که تاوان سخت شهادت این مبارز جبهه مقاومت از سران رژیم غاصب صهیونیست گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱ - 31July 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید عبدالفتاح نواب» نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت با صدور پیامی، شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت، «اسماعیل هنیه» رئیس‌دفتر جنبش حماس را تسلیت گفت. 

متن پیام نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی به شرح زیر است:

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پی شهادت اسماعیل هنیه

بسمه تعالی
 

«وَلَا تَحۡسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُوا۟ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَمۡوَ ٰ⁠تَۢاۚ بَلۡ أَحۡیَاۤءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ یُرۡزَقُونَ (۱۶۹) فَرِحِینَ بِمَاۤ ءَاتَىٰهُمُ ٱللَّهُ مِن فَضۡلِهِۦ وَیَسۡتَبۡشِرُونَ بِٱلَّذِینَ لَمۡ یَلۡحَقُوا۟ بِهِم مِّنۡ خَلۡفِهِمۡ أَلَّا خَوۡفٌ عَلَیۡهِمۡ وَلَا هُمۡ یَحۡزَنُونَ (۱۷۰)»

(سوره آل عمران: ۱۶۹-۱۷۰)

امام راحل عظیم‌الشأن می‌فرمود: بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شوند.

رژیم نامشروع، تبهکار و اشغالگر صهیونی جنایت بزرگ دیگری مرتکب شد و با زیر پا گذاشتن همه معاهدات و قوانین بین‌المللی و اولیات صفات بشری، میهمان نظام اسلامی، مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت؛ مرحوم دکتر اسماعیل هنیه، رئیس‌دفتر سیاسی جنبش حماس را به شهادت رساند. 

بدیهی است کودک‌کُشان از این ترور ناجوانمردانه مانند شهادت ده‌ها هزار شهید فلسطینی دیگر و شهادت رهبر محبوب و خستگی‌ناپذیر شهید شیخ احمد یاسین و... طرفی نخواهند بست و نابودی آنان سنت الهی و حتمی است.

بی‌گمان شهادت، آرزوی همیشگی این فرمانده مجاهد و پارسا بود، اما ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند از جنایت بزرگ ترور میهمان مبارز و عزیز خویش بگذرد و یقیناً تاوان سخت شهادت این مبارز جبهه مقاومت از سران رژیم غاصب صهیونیست گرفته خواهد شد.

ما با برادران عزیزمان در جنبش حماس در غم و اندوه هجران این فرمانده بزرگ و احساس خشم نسبت به جنایات دشمن خبیث شریک هستیم و ایمان داریم آینده متعلق به ملت فلسطین اسـت.

اینجانب شهادت اسماعیل هنیه رهبر مجاهد فی سبیل‌الله را به قائد بزرگ جبهه مقاومت و محور‌های این جبهه و ملت آزاده و رنجدیده فلسطین از شیطان بزرگ و دنباله او در منطقه و به‌ویژه به جوانان فداکار و سرفراز و مبارز فلسطینی و نیز بـه خاندان مکرم ایشان تسلیت می‌گویم و سربلندی امت اسلامی و پیروزی مجاهدان جبهه مقاومت را از خداوند متعال مسئلت می‌دارم.

سید عبدالفتاح نواب

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار