مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

مردم در مدیریت‌های مختلف فرهنگی در جامعه مؤثر هستند

حجت الاسلام «شریف تبار» با بیان اینکه مردم در احیا و اقامه یک سنت تأثیرگذار هستند، گفت: مردم در مدیریت‌های مختلف فرهنگی در جامعه مؤثر هستند.
کد خبر: ۶۸۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲ - 31July 2024

مردم در مدیریت‌های مختلف فرهنگی در جامعه مؤثر هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «محمد مهدی شریف تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران عصر امروز در پیش رویداد هم‌افزا در بابلسر با تاکید بر اینکه باید فرزند زمانه خویشتن باشیم، اظهار داشت: باید دقیقاً بشناسیم در کدام نقطه ایستاده‌ایم و انقلاب اسلامی در چه عرصه‌ای حرکت می‌کند و نسبت‌های ما با حوزه بین‌المللی کجاست.

حجت الاسلام شریف تبار با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر حرکت جبهه‌ای تاکید دارند، افزود: امروز حرکت‌های فردی و تکی جواب نمی‌دهد و اگر می‌خواهیم اثرگذاری خوبی در میدان داشته باشیم باید کار جبهه‌ای و تشکیلاتی داشته باشیم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ادامه داد: مخاطب این بیانیه ملت ایران است و باید ببینیم که مردم و گروه‌های مردمی در این میدان چه نقش‌هایی را باید ایفا کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید الگو‌های موجود در صنعت و بیانیه گام دوم انقلاب را به گروه‌های مردمی منتقل کنیم به راهبرد‌های موجود در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم در احیا و اقامه یک سنت تأثیرگذار هستند و مردم در مدیریت‌های مختلف فرهنگی در جامعه مؤثر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار