استاندار مازندران:

شیخ «فضل الله نوری» پرورش یافته مکتب اسلام بود

«نوری» با بیان اینکه شیخ «فضل الله نوری» از افراد پرورش یافته در مکتب اسلام بوده است، گفت: این شخصیت بصیر بود و حاضر نبود زیر پرچم انگلیس قرار گیرد.
کد خبر: ۶۸۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱ - 01August 2024

شیخ «فضل الله نوری» پرورش یافته مکتب اسلام بودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، در استقبال از دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران یادواره شهدای روحانی شهرستان نور با محوریت عالم مجاهد و شهید مشروطه مشروعه آیت الله شیخ «فضل الله نوری» امروز در مصلای الغدیر برگزار شد.

«یوسف نوری» استاندار مازندران در حاشیه این مراسم با تسلیت شهادت «اسماعیل هنیه» و گرامی‌داشت یاد شهدا، اقدام رژیم غاصب اسرائیل را در ترور این شخصیت محکوم کرد و اظهار داشت: به زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود و انتقام سخت گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه شیخ «فضل الله نوری» به مصداق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی از افراد پرورش یافته در مکتب اسلام بوده است، افزود: این شخصیت بصیر بود و حاضر نبود زیر پرچم انگلیس قرار گیرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه شیخ «فضل الله نوری» از افتخارات جهان اسلام و ایران و مازندران به شمار می‌رود، یادآور شد: این شهید الگوی بسیار خوبی برای دوران ما محسوب می‌شود.

نوری با اظهار اینکه شیخ «فضل الله نوری» دارای پشتوانه نظری و اعتقادی قوی بود، بیان کرد: این شخصیت بصیر و هوشیار بود و پای این بصیرت ایستاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار