پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پی شهادت اسماعیل هنیه

حجت‌الاسلام «غفوری» در پی شهادت اسماعیل هنیه پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱ - 01August 2024
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پی شهادت اسماعیل هنیهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در پی شهادت مجاهد راه اسلام و قرآن «اسماعیل هنیه» پیام تسلیتی صادر کرد.
 
در این پیام آمده است:
 
بسم‌الله القاصم الجبارین
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
«شهادت هنر مردان خداست»، مردانی که عمری جان خود را کف دست گرفته و به دنبال قاتل خویش می‌گردند و بشارت شهیدان والامقام را دریافتند که چنین بشارت داده بودند:«يَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَ لَا هُمْ يَحْزَنُونَ»شهید متفکر، مجاهد و بسیار عزیز راه اسلام و قرآن، شهید شیخ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی(حماس) که عمری را در راه مبارزه با اشغالگران خونریز و کودک‌کش صهیونیست و اربابان سرمایه‌دار جنایتکار آنان گذرانده بود.
 
در یک عملیات تروریستی بزدلانه توسط باند جنایتکار صهیونیست، مظلومانه به شهادت رسید و تبدیل به سرمایه‌ای ماندگار برای پیروزی جبهه‌ی مقاومت و نابودی باند جنایتکار صهیونیست شد.سنت الهی در طول تاریخ بر این اساس بوده که همواره ادیان توحیدی را با شهادت‌ بندگان مخلص خويش حفظ کرده و پرچم توحید را از این طریق در اهتزاز داشته‌ است.
 
اينجانب با قلبی آکنده از اندوه عمیق به جهت از دست دادن چنین شخصیت ارزشمندی، این مصیبت را محضر حضرت بقيةالله الأعظم (ارواحنافداه)، محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، جبهه‌ی مقاومت، ملت مجاهد و سربلند ایران اسلامی، مردم مؤمن و شهیدپرور استان کرمانشاه و بازماندگان شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
 
خداوند متعال سردار جبهه توحید، شهید ابوالعبد الحاج اسماعیل هنیه (اعلی‌الله‌مقامه) را با انبیاء و اولياء معصومین (سلام‌الله‌علیهم‌اجمعین) محشور فرماید و به جبهه‌ی مقاومت صبر و اجر و موفقیت روزافزون عنایت فرماید. دشمنان شکست خورده از اراده پولادین مقاومت و مجاهدان مظلوم غزه بدانند که ملت سربلند ایران اسلامی درسی پشیمان کننده به آنان و اربابان جنایتکارشان خواهد داد که نجات‌بخش منطقه از شر رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار