کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی لامرد با خانواده شهید رضائی دیدار کردند

رئیس و جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با خانواده‌ شهید «ابوالحسن رضایی» از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۶۸۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸ - 01August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لامرد، جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با خانواده‌ شهید «ابوالحسن رضایی» دیدار کردند.

این آیین در راستای تجلیل و گرامیداشت شهدا و منطبق با بسته‌های کاری «ارتقاء تربیت اخلاقی، معنوی و هویتی» و «تحول در فرهنگ سازمانی» از سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف ارتقا تعلق به آرمان‌های انقلاب و تقویت و تعمیق روحیه‌ انقلابی، جهادی و ایثار و شهادت صورت گرفت و در دیدار با خانواده‌ شهید ابوالحسن رضایی از شهدای دفاع مقدس، سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد لامرد، جعفر پرتابیان معاون فرهنگی دانشجویی و جمعی از اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد حضور داشتند.

در این دیدار سید احمد هاشمی ضمن اشاره به لزوم غنیمت شمردن فضای معنوی و صمیمی دیدار با خانواده‌های شهدا، توفیق هم‌صحبتی و استماع خاطرات این شهید والامقام با روایتهای همسر شهید را ضمن آموزنده بودن، مسئولیت‌آور توصیف کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لامرد ضمن محکومیت ترور بزدلانه و خائنانه اسماعیل هنیه رهبر شجاع و مجاهد مقاومت فلسطین توسط رژیم سفاک صهیونیستی، ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت و مجاهدت را رمز ماندگاری و پیشرفت جمهوری اسلامی دانست و اعلام کرد از وظایف مهم ما در جبهه علم و دانش و فرهنگ دانشگاه، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای بزرگوار و تاسی به آنها است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار