الحوثی:

رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایات فزاینده، خود را به نابودی قطعی نزدیک می‌کند

رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان این که رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایات روز افزون، خود را به نابودی قطعی نزدیک می‌کند تاکید کرد که شهادت رهبران مقاومت تاثیر بسزایی در تشویق و ترغیب دیگران به ادامه این مسیر داشته است.
کد خبر: ۶۸۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵ - 01August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن پنجشنبه شب در سخنانی با بیان این که رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایات روز افزون، خود را به نابودی قطعی نزدیک می‌کند تاکید کرد که شهادت رهبران مقاومت تاثیر بسزایی در تشویق و ترغیب دیگران به ادامه این مسیر داشته به گونه‌ای که مسیر جهاد پیوسته پر رهروتر و تحقق دستاورد‌ها روز به روز بیشتر شده است.

رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایات فزاینده، خود را به نابودی قطعی نزدیک می‌کند

وی طی سخنانی درخصوص نبرد توفان الاقصی گفت: اسماعیل هنیه سهم بسزایی در خدمت به مساله فلسطین و مسیر آزادسازی فلسطین و مسجد الاقصی داشته است.

وی افزود: شکر از فرماندهان شجاع امت اسلامی بود که سابقه پرافتخاری از مبارزه را در دهه‌های گذشته در مبارزه با دشمن صهیونیست دارد و شهادت ایشان و این پایان مبارک و این پیروزی بزرگ برای شهید اسماعیل هنیه را بعد از دوران طولانی مجاهدت تبریک می‌گویم.

الحوثی گفت: شهید هنیه سهم عمده و برجسته‌ای در خدمت به قضیه و آرمان عادلانه و مقدس فلسطین و مسیر آزادسازی فلسطین و مسجد الاقصی داشته است.

وی افزود: به خانواده شهید هنیه که شهدای زیادی را تقدیم مقاومت کرده است، تسلیت می‌گوییم وهمچنین به حماس و همه گروه‌های مقاومت و ملت فلسطین این ضایعه را تسلیت می‌گوییم.. به خانواده شهید فواد شکر نیز صمیمانه تسلیت می‌گوییم و این ضایعه را به حزب الله و دبیر کل حزب الله و ملت لبنان و نیز به خانواده‌های شهدای عزیز و مقاومت در عراق که درتجاوز آمریکا به شهادت رسیدند، تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار