محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه در شهرستانهای استان تهران+ عکس

مردم شهید پرور در شهرستان‌های استان تهران ترور ناجوانمردانه مهمان جمهوری اسلامی شهید اسماعیل هنیه رهبر مقاومت فلسطین و رئیس دفتر سیاسی حماس را با حضور در راهپیمایی محکوم کردند.
کد خبر: ۶۸۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸ - 02August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، مردم شهید پرور در شهرستان‌های استان تهران اعم از شهرستان‌های ری ورامین قرچک پیشوا پاکدشت دماوند فیروز کوه بهارستان رباط کریم پرند شهریار شهر قدس ملارد شمیرانات اسلامشهر قبل و بعد از برگزاری نماز جمعه‌های این هفته با حضور یکپارچه در خیابان‌های اصلی و مصلی‌های نماز جمعه ضمن محکومیت این اقدام رژیم صهیونیستی پرچم‌های اسراییل و آمریکای جنایتکار بعنوان حامی اقدامات تروریستی این رژیم کودک کش را به آتش کشیدند.

محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه مهمان جمهوری اسلامی در شهرستانهای استان تهران

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد پس از شرکت در مراسم تحلیف دکتر مسعود پزشکیان ریاست جمهوری، در تهران به شهادت رسید.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در این زمینه گزارش داد: با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد روز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب با صدور پیامی در پی شهادت «اسماعیل هنیه» گفتند: رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

در پی شهادت مجاهد بزرگ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت این رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین تاکید کردند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری در پیامی در واکنش به شهادت «اسماعیل هنیه»، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در پاسداری از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی و عزت و اعتبار خود کوتاهی نخواهد کرد و رژیم صهیونیستی به زودی نتایج اقدام بزدلانه و تروریستی خود را خواهد دید.

محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهوری که در راس هیاتی برای خاکسپاری شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به قطر سفر کرده پس از ورود به دوحه پایتخت این کشور مورد استقبال مقامات ارشد این کشور و سفیر کشورمان قرار گرفت.

عارف پس از شرکت در نماز جمعه و اقامه نماز بر پیکر شهید در مراسم خاکسپاری شهید اسماعیل هنیه شرکت می‌کند.

تظاهرات مردم دیار ۱۵ خرداد

محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه مهمان جمهوری اسلامی در شهرستانهای استان تهران

ظهر امروز جمعه ۱۲ مرداد بعد از اقامه نماز جمعه شهرستان ورامین تظاهرات مردم دیار ۱۵ خرداد در محکومیت ترور رهبر مقاومت فلسطین شهید اسماعیل با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان ورامین، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین، سرهنگ مهدی امینی فرمانده سپاه شهرستان ورامین، سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین و دیگر مسئولین با استقبال پرشکوه مردم این خطه برگزار شد.

نمازگزاران شهرستان پردیس پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی، هرگونه اقدامات تروریستی از جمله ترور مجاهد خستگی ناپذیر محور مقاومت، شهید اسماعیل هنیه را محکوم کردند.

مردم پاکدشت جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه مهمان جمهوری اسلامی در شهرستانهای استان تهران

خروش مردم پاکدشت در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کشور‌های منطقه بویژه در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رهبر حماس در تهران

مردم شهرستان‌های غرب استان تهران در محکومیت حادثه تروریستی رژیم صهیونسیتی ترور شهید اسماعیل هنیه به خیابان‌ها آمدند و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

رباط کریمی‌ها اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه مهمان جمهوری اسلامی در شهرستانهای استان تهران

به مناسبت شهادت چهره شاخص مقاومت، شهید القدس شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس طی عملیات تروریستی، مردم شهرستان رباط کریم بعد از نماز جمعه در مصلی بزرگ این شهر گرد هم آمدند و این حادثه ناگوار را به مردم شجاع و غیور فلسطین، مبارزین جبهه مقاومت و خانواده این شهید والامقام تسلیت گفتند و با شعار‌های «راه مقاومت ادامه دارد» «فلسطین فلسطین حمایتت می‌کنیم» «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» این حمله تروریستی را محکوم کردند.

یکی از حاضران در این راهپیمایی می‌گوید: جنایت صهیونیست‌ها و ترور رهبر مقاومت فلسطین شهید اسماعیل هنیه پاسخ کوبنده‌ای برای آنان به همراه خواهد داشت و از کرده خود پشیمان خواهد شد.

وی افزود: ما همواره در کنار مردم مظلوم بی دفاع و شجاع غزه و فلسطین هستیم و تا آخرین قطره خون خود از آنان حمایت و دفاع می‌کنیم.

مردم شهرستان بهارستان جنایت وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند

محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه مهمان جمهوری اسلامی در شهرستانهای استان تهران

مردم شهرستان بهارستان همراه با مسئولان بعد از اقامه نماز جمعه به خیابان آمدند و طی راهپیمایی ترور اسماعیل هنیه رهبر جبهه مقاومت را محکوم و از این جنایات وحشیانه اعلام انزجار کردند و حمایت خود از کودکان فلسطینی را اعلام کردند و خواستار پاسخ سخت به اسرائیل غاصب شدند.

حجت الاسلام و المسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه شهرستان بهارستان ضمن تشریح موقعیت جبهه مقاومت و عجز و زبونی رژیم غاصب اسرائیل در مقابل رزمندگان محور مقاومت که موجب اقدامات ناجوانمردانه در ترور شخصیت‌ها و فرماندهان این جبهه گشته است، به تحلیل شخصیت جهادی و خستگی ناپذیر شهید هنیه پرداخت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار