نماینده مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ:

دنیا بداند که به‌هیچ‌وجه تسلیم دشمن نبودیم و نخواهیم بود

«حدادی» گفت: به فضل الهی انتقام سختی را از رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم گرفت و دنیا بداند که به‌هیچ‌وجه تسلیم دشمن نبودیم و نخواهیم بود
کد خبر: ۶۸۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰ - 03August 2024

دنیا بداند که به‌هیچ‌وجه تسلیم دشمن نبودیم و نخواهیم بودبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، یادواره شهدای والامقام روستای پراچان شهرستان طالقان با حضور و سخنرانی «علی حدادی» نماینده مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین  «علیرضا سلیمی» نماینده محترم مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس  و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اهالی شهیدپرور روستای پراچان در مسجد و حسینیه صاحب‌الزمان (عج) این روستا برگزار شد.

حدادی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، اظهارداشت: هدف از یادواره‌های شهدای والامقام تجدید میثاق با این شهداست که در مسیر اباعبدالله (ع) حرکت کردند و درنتیجه مسیر امروز انقلاب اسلامی مدیون خون پاک این شهداست.

وی افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسئله‌ی اول ما غزه و فلسطین است و اگر اسماعیل هنیه ترور می‌شود، قطعاً اسماعیل هنیه‌هایی در جبهه مقاومت و در بین سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) وجود دارد.

 دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه این اقدام جنایت‌کارانه نه‌تن‌ها خللی در جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد بلکه سبب خواهد شد تا انسجام و همبستگی در محور مقاومت دوچندان شود، گفت: به فضل الهی انتقام سختی را از رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم گرفت و دنیا بداند که به‌هیچ‌وجه تسلیم دشمن نبودیم و نخواهیم بود.

حدادی در ادامه با اشاره به آغاز به کار دولت چهاردهم و فرصت دوهفته‌ای جهت معرفی وزرا به مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: انتظار ما از دولت چهاردهم معرفی وزرایی است که در مسیر شهدا و انقلاب اسلامی باشند.

نماینده مردم شریف غرب استان البرز در بخش پایانی سخنان خود به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و پیگیری‌های مطالبات مردم شریف شهرستان طالقان پرداخت.

در این مراسم باشکوه حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علیرضا سلیمی» سخنگو و عضو هیئت‌رئیسه مجلس نیز در سخنانی با اشاره به شهادت شهید «اسماعیل هنیه» ادامه داد: شهادت برای ما کرامت است؛ رژیم صهیونیستی جز ترور، قتل، آدم کشی و خونریزی هنر دیگری ندارد لذا این ترور‌ها نتیجه کف زدن‌های نمایندگان کنگره آمریکا برای این رژیم خون‌خوار است.

نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس در خاتمه بابیان اینکه اسرائیل نفس‌های آخر را می‌کشد و در حال احتضار است، خاطرنشان کرد: مشت مقاومت محکم‌تر از همیشه بر پیکر منحوس آن فرو خواهد آمد و این رژیم را متلاشی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها