فرمانده سپاه ساری خبر داد؛

برپایی نمایشگاه اسوه پایگاه‌های بسیج برتر شهرستان ساری

سرهنگ «شریفی» از برپایی نمایشگاه اسوه پایگاه‌های بسیج برتر شهرستان ساری خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹ - 03August 2024

برپایی نمایشگاه اسوه پایگاه‌های بسیج برتر شهرستان ساریبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «سید ابراهیم شریفی» فرمانده سپاه ناحیه ساری امروز در جمع خبرنگاران، بسیج را یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب خواند و اظهار داشت: بسیج را در نه در کلام بلکه در عمل می‌توان تفسیر کرد، چرا که نقش‌ها وعملکرد بسیج در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی همواره کارساز و راهگشا بوده است.

وی از برگزاری نمایشگاه اسوه پایگاه‌های بسیج برتر شهرستان ساری خبر داد و افزود: برپایی این نمایشگاه با هدف ارائه دستاورد‌ها موفق به منظور بهره مندی دیگر پایگاه‌ها است که شاخصه‌هایی، چون مساجد فعال، قرارگاه‌های محله‌های مهدوی فعال و عملکرد مفید و موثر ملاک انتخاب آنها بوده است.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه ۳۰ پایگاه مقاومت متشکل از ۱۲ پایگاه خواهر و ۱۸ پایگاه برادر از تاریخ ۱۷ الی ۲۱ مرداد در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ساری حضور خواهند داشت.

وی در پایان اذعان داشت: تمامی پایگاه‌های شرکت کننده در این نمایشگاه در بخش‌های مختلف عملکردی، دارا بودن مساجد اثر گذار و نقش آفرین و دارای محلاتی با قرارگاه‌های محله مهدوی فعال مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار