نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد؛

نقش موثر رسانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی

آیت‌الله «شعبانی» با تاکید براینکه اهالی رسانه می‌توانند نقش موثری در اصلاح آسیب‌های اجتماعی داشته باشند، گفت: رسانه‌ها در ایجاد نشاط اجتماعی موثر هستند.
کد خبر: ۶۸۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹ - 03August 2024

1به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در جمع مسئولان و اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: آنهایی که پس از شهادت شهید هنیه، توصیه به خویشتن داری می‌کنند، بدانند این حق قانونی جمهوری اسلامی است که با دشمن بنا بر تصمیم خود تقابل کند.

وی با بیان اینکه مسئولان متولی نسبت به حل دغدغه‌ها و مشکلات خبرنگاران تدبیر کنند، افزود: تلاش‌های خبرنگاران با حقوق و مزایا موجود در شرایط فعلی، مصداق مجاهدت و قابل تقدیر است. هفته خبرنگار تنها برای تشکر نیست، بلکه باید بستری برای شنیدن مشکلات و حل آن باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه قدردان زحمات خبرنگاران و اهالی رسانه در تمام طول سال هستیم، تصریح کرد: نیازمند توجه به تقویت و مهارت افزایی در بین خبرنگاران هستیم.

وی با اشاره به تدوین چندین سند فرهنگی استان، گفت: سند فرهنگی، مبتنی بر اولویت‌های فرهنگی و واقعیت‌های اجتماعی استان تدوین شده است.

شعبانی با تاکید براینکه اهالی رسانه می‌توانند نقش موثری در اصلاح آسیب‌های اجتماعی داشته باشند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در ایجاد نشاط اجتماعی موثر هستند، آیا کنشگر ما به سمت نشاط اجتماعی رفته یا نه!

وی اضافه کرد: اگر یک نوجوان در یک منطقه از شهر مبتلا به آسیبی شد، نمی‌توان نسبت به آن بی‌توجه باشیم. از اهالی رسانه‌ می‌خواهم تا در برابر آسیب‌های اجتماعی استان، احساس مسئولیت داشته باشند.

شعبانی اضافه کرد: در منطقه‌ای ده‌ها سوله از سال‌های قبل معطل مانده و زمانی درخواست می‌کنیم تعدادی از آنها را به ورزش و جوانان بدهید، گفته می‌شود قانون اجازه نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه همه ما در برابر حل آسیب‌ها مسئول هستیم، متذکر شد: برای اداره کشور حاکمیت کافی نیست، بلکه حکمرانی هم نیاز است. در حکم‌رانی خوب، مردم در کنار مسئولان موثر و دارای نقش هستند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها