فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی دشت آزادگان خبر داد؛

برپایی موکب رهپویان ولایت ارتش در مرز چذابه

سرهنگ رضوانی گفت: همانند سنوات گذشته موکب رهپویان ولایت نیروی زمینی ارتش به همت تیپ ۳۹۲ زرهی دشت آزادگان در مرز چذابه به منظور خدمات رسانی به زائرین اربعین علاوه بر اسکان، آماده پذیرایی و ارائه خدمات فرهنگی، بهداشتی و درمانی می‌باشد.
کد خبر: ۶۸۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴ - 04August 2024

برپایی موکب رهپویان ولایت ارتش در مرز چذابهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سرهنگ زرهی ستاد «مرتضی رضوانی» فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی دشت آزادگان نزاجا امروز در جلسه ستاد اربعین این یگان اظهار داشت: با افتخار و با جان و دل و استفاده از همه ظرفیت‌ها آماده پذیرایی و خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی در مرزهای غربی کشور هستیم.

وی افزود: همانند سنوات گذشته موکب رهپویان ولایت نیروی زمینی ارتش به همت تیپ ۳۹۲ زرهی دشت آزادگان در مرز چذابه به منظور خدمات رسانی به زائرین اربعین علاوه بر اسکان، آماده پذیرایی و ارائه خدمات فرهنگی، بهداشتی و درمانی می‌باشد.

سرهنگ رضوانی اربعین را فرصتی مغتنم و مناسب برای خدمت به مردم و زوار امام حسین (ع) دانست و تاکید کرد: این خدمت گذاری توفیق بزرگی است که با هیچ چیز دیگری قابل قیاس نیست لذا ارتش با همه توان و با بسیج امکانات، استفاده از ظرفیت‌ها و حضور عاشقانه کارکنان به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار