عضو شورای شهر تهران: 

جنوب شهر تهران با فقر فضای سبز برخوردار است 

اقرایان با بیان اینکه مناطق جنوبی تهران با فقر جدی فضای سبز روبرو است، گفت: باید همه شهروندان تهرانی نسبت به بوستان ولایت حساس باشند چرا که بودستان ولایت یک فرصت و ظرفیت است. 
کد خبر: ۶۸۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶ - 04August 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، «مهدی اقراریان» عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز (یکشنبه) در دویست‌ و پنجاه و سومین جلسه علنی شورا در تذکر پیش از دستور خود با تاکید بر اینکه یک از شورا باقی مانده است، اظهار داشت: باید بیشتر با مردم درخصوص شرایط شهرداری و شورا گفت‌وگو داشته باشیم. 

جنوب شهر تهران با فقر فضای سبز برخوردار است 

اقراریان با بیان اینکه دغدغه امروز شهروندان این است که شورا ابزاری به دست شهرداری تهران و نمایندگان آن در اصل نماینده شهرداری شده‌اند، گفت: با تدبیری برای این شرایط داشته باشیم تا این نگرانی که شهروندان دارند را برطرف کنیم. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بوستان ولایت گفت: باید همه شهروندان تهرانی نسبت به بوستان ولایت حساس باشند چرا که بودستان ولایت یک فرصت و ظرفیت است. 

وی گفت: مناطق جنوبی تهران با فقر جدی فضای سبز رو برو است و اینکه بخشی از این فضا را به مجموعه‌هایی بدهیم که اسکان آنها در جای دیگر هم امکان پذیر است می‌توان مشکل‌ساز شود فارق از اینکه چه کسانی پشت سر این موضوعات هستند.

انتهای پیام/ ۲۴۱

برچسب ها: مهدی اقراریان
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار