مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان:

ارتش رکن اصلی اقتدار و امنیت کشور است

«کاظمی» گفت: امروز جایگاه رفیع ارتش در نظام جمهوری اسلامی به خوبی تبیین و تثبیت شده و برای مردم به روشنی قابل درک است که ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح از ارکان مهم اقتدار و امنیت کشور محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۸۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸ - 04August 2024

ارتش رکن اصلی اقتدار و امنیت کشور است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، سرهنگ «علی‌اکبر عرب» فرماندهی تیپ ۲۳۰ شهید متاجی و ارشد نظامی آجا در استان گلستان و هیات همراه امروز یکشنبه با سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.  

سرهنگ کاظمی در این دیدار با اشاره به نقش بی بدیل و اثرگذار لشگر ۳۰ در دروان مقدس و همچنین نقش تیپ ۲۳۰ در امنیت امروز مرز‌های شرق جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: امروز جایگاه رفیع ارتش در نظام جمهوری اسلامی به خوبی تبیین و تثبیت شده و برای مردم بروشنی قابل درک است که ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح از ارکان مهم اقتدار و امنیت کشور محسوب می‌شود.
 
فرماندهی تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی با اشاره به ارزش و اهمیت اتحاد و همبستگی میان نیرو‌های مسلح در مقابله با مشکلات تصریح کرد: ما در استان گلستان یک ید واحد هستیم و همه تلاش و سعی بر حفظ همبستگی و اتحاد می‌باشد، چون اتحاد، پیروزی می‌آورد و رمز پیروزی انقلاب اسلامی نیز اتحاد مردم با محوریت امام خمینی (ره) بود.
 
ارشد نظامی آجا در استان گلستان، ضمن بازدید از روند ساخت موزه دفاع مقدس استان گلستان، با بیان اینکه ما در یک جنگ نابرابر فرهنگی در مقابل دشمن قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: دشمن در ۸ سال جنگ سخت تحمیلی با ابزار آلات نظامی به جنگ با ملت ایران و نظام اسلامی اقدام کرد و شکست خورد اما امروز با ابزار رسانه و با محوریت تردید، شبهه‌پراکنی و دروغ به دنبال انحراف افکار نسل جوان و نوجوان است.
 
سرهنگ «عرب» تصریح کرد: اهمیت و ساخت موزه‌های دفاع مقدس در سراسر کشور باید بگونه‌ای باشد؛ که افراد حال جامعه و آیندگان بدانند، که بر این ملت چه گذشته است تا قدر گذشتگانی را که برای این مرز و بوم زحمت کشیدن و چه در جنگ تحمیلی که استان گلستان نزدیک ۴ هزار شهید تقدیم کشور عزیزمان ایران نمود و چه در زمان قبل از انقلاب که شهدای زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی برای کشور ایران تقدیم شد، یادآوری کند که ما الان مدیون چه کسانی هستیم.
 
این دیدار با هدف تبیین نقش لشکر ۳۰ پیاده گرگان در دوران دفاع مقدس و بکارگیری این نقش در محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان انجام شد.
 
انتهای پیام/ حامد بادله
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار