مسوول امور مُبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

اعزام ۳۵۰ مُبلغ به مرز چذابه برای انجام امور دینی زائران

حجت‌الاسلام کسایی گفت: طبق سال‌های گذشته، امسال نیز همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی در بخش اعزام مُبلغان در پایانه مرزی چذابه که در کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان مسؤولیت اعزام مُبلغان به اداره کل تبلیغات اسلامی سپرده شده و برنامه‌های ویژه‌ای برای حضور مبلغان دارد.
کد خبر: ۶۸۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸ - 04August 2024

اعزام ۳۵۰ مُبلغ به مرز چذابه برای انجام امور دینی زائرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «ایمان کسایی» مسوول امور مُبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای از اعزام ۳۵۰ مُبلغ خواهر و برادر به مرز چذابه خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: اربعین تجلی حضور مردم است و هرچه دستگاه دولتی برنامه ریزی کنند به پای مردم نمی‌رسند، حضور مُبلغین نیز خود یک حرکت مردمی است، زیرا اکثر مبلغان داوطلبانه به مرزها می‌روند و سختی و گرما را برای ترویج دین تحمل می‌کنند که این خود یکی از چهره‌های مردمی بودن اربعین هست.

مسئول امور مُبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: بُعد اصلی سفر اربعین این است که دارای یک بُعد معرفتی بوده و باید در رفتار و کردار زائر تأثیرات عملی داشته باشد.

وی عنوان کرد: باید از ارتباطات بین‌المللی اربعین که می‌تواند گفت‌وگوی متمدنانه اسلامی را میان سایر ادیان ترویج دهد، استفاده شود.

حجت‌الاسلام کسایی همچنین درباره برنامه‌ها اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای اربعین گفت: طبق سال‌های گذشته، امسال نیز همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی در بخش اعزام مُبلغان در پایانه مرزی چذابه که در کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان مسؤولیت اعزام مُبلغان به اداره کل تبلیغات اسلامی سپرده شده و برنامه‌های ویژه‌ای برای حضور مبلغان دارد.

مسؤول امور مُبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در شروع عملیات اعزام مُبلغ تاکید کرد: در ۲ هفته منتهی به اربعین موضوع اعزام مُبلغ خواهر و برادر به تعداد ۳۵۰ نفر در دستور کار است و این مُبلغان در مواکب مرز چذابه مستقر می‌شوند تا نسبت به برگزاری نماز جماعت، پاسخگویی به شبهات و برنامه‌های فرهنگی برای کودکان و خردسالان و توزیع بسته‌های فرهنگی اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار