معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

۲۵۰ موکب مردمی دلدادگان حسینی در گلستان برپا می‌شود

مهاجر گفت: با راهبری استاندار، ستاد اربعین استان گلستان با ۱۸ کمیته تشکیل و تا کنون هفت جلسه برگزار شده و مقرر شد همزمان با اربعین حسینی، ۲۵۰ موکب مردمی دلدادگان حسینی در سراسر استان گلستان برپا می‌شود.
کد خبر: ۶۸۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲ - 05August 2024

۲۵۰ موکب مردمی دلدادگان حسینی در گلستان برپا می شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، «سیدعلی مهاجر» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و جانشین ستاد اربعین استان امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: با راهبری استاندار، ستاد اربعین استان با ۱۸ کمیته تشکیل و تا کنون هفت جلسه برگزار شده و مقرر شد همزمان با اربعین حسینی، ۲۵۰ موکب مردمی دلدادگان حسینی در سراسر استان گلستان برپا می شود.

مهاجر با بیان اینکه تا کنون ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر از هم استانی‌ها در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند، افزود: از این تعداد ۶۲ درصد مرد و ۴۸ درصد زن هستند.

وی ادامه داد: ۴۳ درصد از زائران ثبت نامی درخواست اتوبوس داشته‌اند که تدابیر لازم برای آنها اندیشیده شده است و هشت ۸ درصد نیز هوایی اعزام می شوند.

مهاجر با اشاره به بیشترین زمان اعزام زائران از (۲۰ تا ۲۵ مرداد)، گفت: بیشترین مرز انتخابی از طرف زائران گلستانی، مرز مهران با ۸۷ درصد و سایر مرزها ۱۳ درصد بوده است.

این مسئول افزود: ۲۹ موکب از استان گلستان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی برپا می شود که از این تعداد ۲۶ موکب در کشور عراق، ۲ موکب در مرز مهران و یک موکب در مرز خسروی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از مشتاقان شرکت در اربعین حسینی خواست تا برای دریافت خدمات بیمه‌ای، درمانی و بلیط جهت اعزام در سامانه سماح هرچه سریع‌تر ثبت‌نام کنند.

وی تصریح کرد: ۲۵۰ موکب مردمی دلدادگان حسینی نیز در ایام اربعین در سراسر استان برپا می شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار