مشاور وزیر دفاع در امور پدافند هوایی:

سایت رادار سوباشی در دوران دفاع مقدس نقشی بسیار تعیین‌کننده ایفا کرد

امیر سرتیپ «صادق‌نژاد» با بیان اینکه سایت رادار سوباشی در دوران دفاع مقدس نقشی بسیار تعیین‌کننده و راهبردی ایفا کرد، گفت: کارکنان جان‌برکف این سایت راداری، آگاهانه به سمت شهادت رفتند.
کد خبر: ۶۸۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳ - 05August 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «احمد صادق‌نژاد» مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در امور پدافند هوایی، در یادواره شهدای سوباشی که امروز (دوشنبه) در ستاد فرماندهی نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: نقش سایت رادار سوباشی در دوران دفاع مقدس بسیار تعیین‌کننده و راهبردی بود.

امیر سرتیپ صادق‌نژاد به تلاش و دانش بالای متخصصان سایت سوباشی در دوران دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: سایت سوباشی وضعیت ۱۵ استان را در دوران دفاع مقدس اعلام می‌کرد و ۸۰ درصد کنترل وضعیت کشور توسط این سایت بود.

مشاور وزیر دفاع در امور پدافند هوایی افزود: کارکنان جان‌برکف سایت رادار سوباشی با چشمی باز و آگاهانه به سمت شهادت رفتند و شهدایی همچون شهید «دستنبو» در اوج بحران و نگرانی و حملات دشمن بعثی، با چهره‌ای خندان به رزمندگان دلاور ایرانی روحیه می‌داد.

امیر صادق‌نژاد یادآور شد: نیروی هوایی عراق با پشتیبانی جنگنده‌های میگ ۲۵، میراژ، آواکس و کمک‌های مالی کشور‌های عربی نتوانست حریف دلاورمندان ایرانی در جنگ تحمیلی شود و پدافند هوایی ارتش و بالگرد‌های هوانیروز، دشمن را زمین‌گیر کردند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار