فرمانده نیروی هوایی ارتش:

پژوهش از شاخصه‌های اصلی توسعه در نیروی هوایی ارتش است

امیر سرتیپ واحدی گفت: نیروی هوایی ارتش برای دستیابی و تحول در امور پژوهشی با جذب نخبگان جوان و توانمند، گام‌های مؤثری در دستیابی به علوم نوین برداشته است.
کد خبر: ۶۸۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳ - 06August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع متولیان پژوهش در دانشگاه هوایی شهید ستاری، اظهار داشت: استفاده از نیروی نخبه جوان موجب ایجاد دیدگاه‌های تازه و طرز تفکر متفاوت در مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری شده و نتیجه این تفکر در سراسر این نیرو تسرّی یافته است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به رفع دغدغه‌های پژوهشگران و با بیان اینکه برگزاری نشست‌های مستمر و رفع موانع و رسیدگی به مشکلات، نقش به‌سزایی در عملکرد و پیشرفت در کار‌ها دارد، افزود: توجه بیش از پیش به فعالیت‌های پژوهشی از شاخصه‌های اصلی توسعه و پیشرفت در نیروی هوایی است که با جدیت در این نیرو در حال پیگیری است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه موتور محرکه پیشرفت و توسعه در نیروی هوایی ارتش نتیجه تفکر نخبگان است، گفت: متخصصان جوان نهاجا گام‌های مهمی را در زمینه ساخت، بهینه‌سازی و به‌روز نگهداشتن قطعات، تجهیزات و نیازمندی‌های فنی این نیرو برداشته‌اند.

امیر واحدی با بیان اینکه آموزش مهارت‌محور کارکنان، عنصری اساسی در توسعه دانش شغلی است، بیان کرد: نیروی هوایی ارتش برای دستیابی و تحول در امور پژوهشی با جذب نخبگان جوان و توانمند به عنوان اعضای هیئت علمی جدید و با بهره‌گیری از تجربیات و آموزه‌های این اعضا، گام‌های مؤثری در دستیابی به علوم نوین برداشته است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار