استاندار ایلام در پیامی؛

خبرنگاران طلایه‌داران آگاهی‌بخشی در جامعه هستند

«بهرام‌نیا» به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵ - 06August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

خبرنگاران طلایه‌داران آگاهی‌بخشی در جامعه هستند

در این پیام آمده است:

۱۷ مرداد‌ماه مصادف با سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار است. این روز یادآور مجاهدان بی‌ادعایی است که جان در کف اخلاص گذاشتند تا رسالت خطیر خود را به سرانجام رسانند، خبرنگارانی که در برهه‌های مختلف یار و همراه مردم و مسئولان بوده‌اند. آنانی که دانستن را حق مردم می‌دانند و با رعایت اخلاق حرفه‌ای و با شجاعت در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند.

خبرنگاران طلایه‌داران عرصه‌ی اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در جامعه هستند و بی‌تردید کارکرد اصحاب رسانه در ارائه مشکلات موجود کشور و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی بی‌بدیل و غیرقابل انکار است و توجه ویژه به فعالان این حوزه و همکاری تنگاتنگ مسئولان با این قشر پویا و فعال می‌تواند نوید بخش رفع مشکلات و رسیدن به افقی روشن باشد.

ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید مظلوم محمود صارمی، فرا رسیدن ۱۷ مردادماه "روز خبرنگار" را به تمامی اصحاب قلم و رسانه استان که صادقانه و خالصانه در عرصه مهم اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقدامات و فعالیت‌های دولت در حوزه‌های گوناگون تلاش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و توفیق، عزت و سلامتی همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار