مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

آشنایی کودکان و نوجوانان با تاریخ دفاع مقدس، نقش مهمی در ترویج ارزش‌های انقلاب دارد

سرهنگ «امیری مقدم» گفت: آشنایی کودکان و نوجوانان با تاریخ دفاع مقدس و آشنایی با رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان، نقش مهمی در ترویج ارزش‌های انقلاب و نظام دارد.
کد خبر: ۶۸۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰ - 06August 2024

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در حاشیه بازدید کودکان و نوجوانان پایگاه بسیج شهید حسن‌پور از موزه دفاع مقدس و مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین اظهار داشت: کودکان و نوجوانان باید از سن پایین با قهرمان واقعی ایران اسلامی آشنا شوند و روایتگری و تولید محتوا در این زمینه بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین هرساله بالغ بر ۶۰ عنوان کتاب در دست چاپ دارد عنوان کرد: بنا داریم تعداد قابل توجهی از این عناوین را به گروه سنی کودکان و نوجوانان اختصاص دهیم تا بچه‌ها راحت‌تر و بهتر با فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا، پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی آشنا شوند.

سرهنگ امیری مقدم خاطرنشان کرد: موزه دفاع مقدس و مقاومت قزوین قصد دارد در این مجموعه برنامه‌های متنوع و متعددی جهت آگاهی و آشنایی نسل جدید جامعه با تاریخ انقلاب و دفاع مقدس با بهره گیری از فناوری‌های روز دنیا را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار