رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش:

فعالیت‌های ورزشی در ارتش توسعه می‌یابد

امیر سرتیپ دوم «امیدی» گفت: توسعه و ارتقاء فعالیت‌های تربیت بدنی و آمادگی جسمانی کارکنان پایور و وظیفه آجا از اهداف کلان سازمان تربیت بدنی ارتش است.
کد خبر: ۶۸۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲ - 06August 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاعی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «حسین امیدی» رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش در همایش تجلیل از پیشکسوتان و چهره‌های ورزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران که ظهر امروز (سه‌شنبه) در کانون بازنشستگان ارتش برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان و چهره‌های ورزش ارتش اظهار داشت: در این جمع صمیمی، تنوع رشته‌های ورزشی از یک سو و درخشش مدال‌های رنگارنگ قهرمانی همراه با چهره‌هایی که نشان از طراوت و صلابت دوران جوانی دارد، جذابیت محفل دوستانه ما را دوچندان کرده است.

افتخارات ارزشمند در عرصه‌های بین المللی همچون نگینی زرین بر حلقه دستاورد‌های تاریخی ارتش می‌درخشد

امیر سرتیپ دوم امیدی افزود: پاسداشت یاد و خاطره پیشکسوتان ارتش سرافراز، ریشه در ادوار گوناگون تاریخی و باور‌ها و آموزه‌های مذهبی ما اعم از آیات، روایات و سیره پیشوایان دین دارد.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش ادامه داد: احترام به مشاهیر ارتش تکلیفی ضروری است که باید به آن توجه ویژه داشت و رمز موفقیت یک سازمان، آمیخته‌ای از تجربیات پیشکسوتان و جسارت و اراده و شهامت جوانان است.

وی بیان کرد: از ۴۸ هیئت ورزشی فعال در بدنه سازمان تربیت بدنی ارتش، تعداد ۳۲ هیئت مربوط به بازنشستگان است و این افتخاری برای سازمان تربیت بدنی بوده که مروّج و وارث امین دستاورد‌های ذی‌قیمت ستارگان آسمان درخشان ورزش کشور باشد.

امیر امیدی با بیان اینکه اهتزاز پرچم باشکوه میهن اسلامی در میادین ورزشی، به مثابه غرور و افتخاری است که در جبهه‌های جنگ به رزمندگان ما دست می‌داد، عنوان کرد: کمتر نهاد و سازمانی به اندازه ارتش موفق به کسب موفقیت‌ها و تجمیع افتخارات ورزشی شده است.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش افزود: در تحقق علل این پدیده می‌توان به عواملی همچون قابلیت‌های فردی و گروهی افراد، ضرورت آمادگی جسمانی در سطحی بالاتر از معمول و همچنین حس اعتماد و تعهد مسئولانه نظامیان در انجام وظایف واگذاری و حمایت‌های سلسله‌مراتب فرماندهی دانست.

وی گفت: ورزش و تربیت و پرورش جسم در اسلام نوعی عبادت است و سازمان تربیت بدنی ارتش توسعه و ارتقای فعالیت‌های تربیت بدنی با رویکرد ورزش همگانی و قهرمانی را در کنار گرامیداشت و تجلیل از پیشکسوتان ورزش ارتش به عنوان اسطوره‌های پرافتخار مسئولیت خود می‌داند.

امیر امیدی با تأکید بر اینکه نسل جوان ارتش، پویندگان شایسته در این مسیر پرافتخار خواهند بود، اضافه کرد: توسعه و ارتقاء فعالیت‌های تربیت بدنی و آمادگی جسمانی کارکنان پایور و وظیفه آجا از اهداف کلان سازمان تربیت بدنی ارتش است؛ لذا گرامی‌داشت یاد و خاطره اسطوره‌های ماندگار ورزشی ارتش بخشی از مأموریت سازمان تربیت بدنی و ادای دین است.

وی با بیان اینکه حلقه‌های ارتباطی سازمان تربیت بدنی با کارشناسان و پیشکسوتان حوزه ورزش همچنان تداوم خواهد داشت، یادآور شد: مسئولیت بزرگ بر عهده همگی ما است تا حافظ ارزش‌ها و موفقیت‌های چهره‌های ماندگار ورزش قهرمانی باشیم.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش خاطرنشان کرد: کسب افتخارات و عناوینی ارزشمند در عرصه کشوری و جهانی همچون نگینی زرین بر حلقه دستاورد‌های تاریخی ارتش جمهوری اسلامی می‌درخشد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار