مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

دانش‌نامه دفاع مقدس سند افتخار استان است

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: دانش‌نامه استانی دفاع مقدس هویت استان و یک سند معتبر و افتخار ملی است و باید با سعی شود که هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.
کد خبر: ۶۸۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱ - 06August 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی مدیران گروه‌های دانشنامه استانی دفاع مقدس با حضور سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و «بهادر کرمی» رئیس دانشگاه یاسوج در خصوص آخرین وضعیت تدوین مقالات دانشنامه استانی دفاع مقدس برگزار شد. 
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام خمینی (ره) اظهار داشت: دانش‌نامه دفاع مقدس هویت استان و سند افتخار ملی است و باید با سعی شود که هر چه زودتر به اتمام برسد و جزو اسناد ملی ثبت و ضبط شود.
 
دانش‌نامه دفاع مقدس سند افتخار استان است
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: در تکمیل دانشنامه باید حساس باشیم که خروجی خوبی داشته باشد و این مهم محقق نمی‌شود جر اینکه مانند دوران دفاع مقدس بسیج شویم و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان دانشنامه دفاع مقدس به سرانجام برسد چرا که دانشنامه گنجینه‌ای ماندگار برای نسل‌های آینده است. 
 
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در حال حاضر که پیشکسوتان دفاع مقدس زنده هستند در مواردی دفاع مقدس دچار تحریف می‌شود که ما باید از ظرفیت‌های پیشکسوتان دفاع مقدس در جهت جلوگیری از تحریف دفاع مقدس، وقایع جنگ را ثبت و ضبط کنیم.
 
دانش‌نامه دفاع مقدس سند افتخار استان است
 
وی ادامه داد: در بحث دانشنامه توفیقی است که خداوند نصیب ما کرده چرا که باید پاسخگوی دو نسل حاضر و پیشکسوتان دفاع مقدس و دانش پژوهان و دانشجویان که در آینده می‌خواهند در مورد استان ما تحقیق و پژوهش خواهد بود.
 
سرهنگ خواست خدایی با بیان اینکه مدیران‌کل ادارات و سازمان‌های استان به صورت حضوری دیدار و بر نوشتن دانش‌نامه استانی دفاع مقدس تاکید شد، یادآور شد: ضروری است ادارات و سازمان‌های استان نسبت به دانش‌نامه با همه توان تلاش کنند.
 
«بهادر کرمی» رئیس دانشگاه یاسوج در این نشست ابراز داشت: نویسندگانی برای دانشنامه معرفی شوند که مباحث سریع‌تر انجام شود.
 
دانش‌نامه دفاع مقدس سند افتخار استان است
 
رئیس دانشگاه یاسوج خاطر نشان کرد: نشست هم اندیشی دانش‌نامه استانی برگزار شود و میزان پیشرفت کار توسط سرگروه‌ها گزارش شود.
 
وی اضافه کرد: تمامی حوزه‌ها اعم از آموزش، نظامی، انتظامی و ادارات و سازمان‌های استان نسبت به دانش‌نامه تلاش کنند تا رشادت‌ها و فداکاری‌های دفاع مقدس در ذهن‌ها ماندگار شود. 
 
در ادامه این نشست هر یک از مدیران گروه‌های دانش‌نامه گزارشی از روند پیشرفت مقالات دانش‌نامه استانی دفاع مقدس ارائه دادند و بر روند پیشرفت کار بحث و تبادل نظر صورت گرفت. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار