۹ میلیون اسرائیلی در ترس و وحشت

رسانه‌های اسرائیلی امروز از شنیده شدن صدای انفجار در حیفا و همچنین اطراف منطقه «عکا» واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر داده‌اند.
کد خبر: ۶۸۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱ - 06August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در بحبوحه تشدید درگیری‌ها در جبهه شمالی اراضی اشغالی و ضربات پهپادی امروز حزب‌الله لبنان و نیز در میانه انتظار‌ها برای واکنش ایران، شهردار «کریات شمونه» گفت: ۹ میلیون اسرائیلی در ترس و وحشت به سر می‌برند.

۹ میلیون اسرائیلی در ترس و وحشت

وی در سخنانی اظهار داشت: اسرائیل باید دست به حمله پیشدستانه به ایران بزند. کریات شمونه به عنوان بزرگترین مرکز جمعیتی در شمال فلسطین اشغالی پس از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تخلیه شده و در مجموع از شهرک‌های صهیونیست‌نشین این منطقه بیش از ۱۰۰ هزار صهیونیست آواره شده‌اند و در حال حاضر در هتل‌ها، نزد اقوام و نزدیکان و یا در خانه‌های اجاره‌ای به سر می‌برند.

این شهرک در نزدیکی دامنه‌های غربی جلگه الحوله قرار دارد و در سال ۱۹۴۹ بر روی خرابه‌های روستای الخالصه پس از تخریب و آواره شدن مردم آن در سال ۱۹۴۸ تأسیس شد و جمعیت آن بر اساس آمار سال ۲۰۱۵، ۲۳۰۷۶ نفر است.

در همین رابطه، بیمارستان شهر نهاریا امروز سه‌شنبه از افزایش شمار مجروحان حمله پهپادی حزب‌الله به الجلیل غربی به ۱۹ نفر خبر داد که وضعیت یکی از آنها را خطرناک عنوان کرد. رسانه‌های اسرائیلی همچنین تاکید کردند در نتیجه اصابت پهپاد حزب‌الله به یک خودرو، یک نفر کشته شده است. در همین حال، وزارت بهداشت لبنان از شهادت ۵ نفر طی دو حمله هوایی اسرائیل و هدف گرفتن منزلی در منطقه میفدون در جنوبی این کشور خبر داد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار