در پیام مادر خبرنگار شهید «لقمانی شهمیری» آمده است؛

همه خبرنگاران برای من یک «غلامعلی» هستید

«سیده نواب خانم مهدی پور رودباری» مادر خبرنگار شهید «غلامعلی لقمانی شهمیری» به مناسبت ۱۷ مرداد بزرگداشت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۱ - 07August 2024

همه خبرنگاران برای من یک غلامعلی هستیدبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سیده نواب خانم مهدی پور رودباری» مادر خبرنگار شهید «غلامعلی لقمانی شهمیری» به مناسبت ۱۷ مرداد بزرگداشت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

فرزند عزیزم

با سلام و تحیت

قشر فرهیخته خبرنگاران به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی همواره از شان و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخور دارند.

خبرنگار و عکاس همان کسی است که در سخت‌ترین شرایط دیروز در میدان جنگ و اینک بعنوان افسران جنگ نرم و امروز در شرایط نفس گیر مشگلات اقتصادی دوشادوش عزیزان زحمتکش مسولین در انتقال اخبار و تصاویر از جان مایه گذاشتند و اینان کسانی هستند که برای بازشدن معبر جان پاک خود را فدای آرمان‌ها و سایر هم نوعان خود می‌کنند.

این مادر پیر و بیمار شما که همه خبرنگاران برای من یک غلامعلی هستید ضمن گرامیداشت روز خبرنگار توفیق و سربلندی روزافزون شما را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن عزیز از درگاه الهی مسالت میداردوبا نفسی که به شماره افتاد دعاگوی شما هستم.

عمرتان مستدام و سرشار از سلامتی

روزتان مبارک و نامتان جاودان

حاجیه سیده نواب خانم مهدی پور رودباری

مادر شهید غلامعلی لقمانی شهمیری

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار